Masukuvia

Ihania massuja ♡ :) täytyy itsekkin laittaa kunhan alkaisi näkymään muutakin kuin turvotusta :D nyt 12+0.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tässä mun masukuva…Kuvan ottamishetkellä viikkoja oli 12+3…Toiveet siitä että tämän vois pitää salassa töissä ja perheen ulkopuolella ainakin toukokuun tokaan viikkoon jäi haaveeksi…luovutin salassapidon suhteen siis viime torstaina niskapoimu-ultraan..:) Toisaalta rentouttava fiilis, ei tartte joka aamu miettiä mitä löysää kamalaa sitä taas päälleen pukis..:wink
IMG_9385muoks.jpg
 
Todella upeita masuja jo kaikilla. Mulla on tänään 14+0 viikko alussa ja tuntuu että nyt olen jo niin pitkällä että tämä masu alkaa varmasti kohta näkyä, tähän mennessä ei oikein näkynyt mitään. Kunhan saan tilaisuuden niin otan omastakin masusta kuvan. Vauvan kokonaispituus oli viime viikolla 10cm NT ultrassa eli kyllä sellainen tyyppi jo alkaa näkyä pian. Navan kohdalta on nipistelllyt tänään, en tiedä miksi.
 
Taalla tuon jo olemassa olleen mahamakkaran alta edes mitaan mahaa nae :sad001 Nuorena olin kuin pajunvitsa tai kuin tuttava aina sanoi kesaheina kun ei ollut kuin paljon jalkoja ja runko meni piiloon lipputangon taakse paitsi pallopaa jai nakyviin...30 kun taytin rupesi tarttumaan kiloja sinne ja tanne. Ja tama kun on ensimmainen raskaus niin olisi niin kiva sita mahaa hipeloida mutta en noita laskeja viitsi vatuloida.
Josko siella mitaan vauvaa edes on kun en ole mitaan raskaustestia paassyt tekemaan saatikka ultraan taalla kaukana...Jos siella onkin jotain muuta?? Vuotoja ei ole ollut eika mitaan sellaista mika viittaisi keskenmenoon (viime vuonna km rv12+ kunnon supistuksilla) mutta... Plaah!Murehdin sitten huomenna lisaa...:oops::sad001:confused:
 
Täällä tämmönen aamumasu. Samanlainen pallo kun kahesta ekasta, edestäpäin näkyy kyllä et oon levistyny sivuille(pojista maha kasvo vaan eteenpäi). Nyt vaan näkyy kauheen aikasin, nyt 10+3. Eilen vanha työkaveri tuli kysymään että mites oot voinu. Alkuun olin että täh, mutta sitten tajusin et hän huomas :D en siis ollu kertonu vielä mitään. Että ei tätä paljoo piilotella. Nyt siis kolmas lapsi tulossa.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1397535674.393668.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1397535674.393668.jpg
    84.8 KB · Katsottu: 156
Ihania kuvia! Itsellani oli suunnitelmana pitaa raskaus salassa toissa niin pitkaan kuin mahdollista - ja tuntuu olevan Kalalla ihan samat suunnitelmat. Rv 17 kohta lahdossa ja eika juuri muuta kuin turvotusta ole havaittavissa - tai no niiiiiiin pieni kumpu, etta lihomisesta kavisi. :)
 
Mulla vasta eka tulossa…Mutta kaippa tuo laihuus sitten edesauttaa tuota mahan näkymistä…melkoinen masu kyllä…Juuri kaveri tänään nauroi, kun ei ole nähnyt mua moneen viikkoon että "hirvee miten iso maha jo…" hyvässä mielessä siis…siinä sitte mietittiinki että millanen maha mahtaa olla loppusuoralla…:D
 
14+1 rv nyt. Vähän vaikea ottaa mahasta kuvaa sivusuunnassa mutta tässä ensiyritys tältä päivältä ja kyllä se on vähän koholla vaikka menee kyllä ihan normaalin turvotuksen piikkiin vielä.
 

Liitteet

  • maha.jpg
    maha.jpg
    638.1 KB · Katsottu: 160
Ihania masuja tosiaankin! Mulla rasvavarannot toisaalta hukuttaa, toisaalta korostaa mahan kokoa. Vielä en ole kehdannut kuvailla tai pitää tyköistuvia vaatteita - löysissä malleissa vielä mennään. Mutta juuri työhuoneeni peilistä katselin, että kyllä tämä masu isolta näyttää, oli sitten vauvaa tai läskiä...
 
Takaisin
Top