Masukuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Maarija
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ensimmäiset masukuvat otettu äsken, n.5min sitten. :grin
17+0 ja ensimmäistä odotellaan! :Heartred

Liitteet

• 17+0.jpg
    17+0.jpg
    686.9 KB · Katsottu: 137
  • 17+0,2.jpg
    17+0,2.jpg
    567.7 KB · Katsottu: 135
Voisi muuten jossain vaiheessa vähän panostaa kivoihin kuviin näiden puhelimella räpsittyjen peilikuvien sijaan kun kerta omistan ihan ok kamerankin:D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ajattelin kanssa että olis kiva panostaa ja tehä muutama oikeesti nätti otos kunnon kameralla ja vaikka mustavalkosena. :)
Viimeistään sitten kun vauvamasu on suurempi ja varmuudella näkee että on muutakin kuin pömpötystä ja turvotusta! :p

Eka masukuvatus tänne. Näyttääpä se valtavalla! Viikkoja kai kuvassa 14+3... :D kyllä se alkaa näkymään ja tekee mieli jo kaikille kertoa, etteivät luule tämän johtuvan pelkästään jääkaapilla ravaamisesta! Ensimmäinen tulossa tästä masusta.

Ja olipas likainen peili!

Sent from my HTC One mini using Vau Foorumi mobile app

Liitteet

• 1398695968788.jpg
    1398695968788.jpg
    26.6 KB · Katsottu: 162
Tosiaan uskomatonta miten hyvin kaikkien masut näkyy jo. minulla oli näyttelyn avajaiset viime viikonloppuna ja tein sinne itse tuon mekon joka on päällä. Tein sen siihen malliin että se sopii myös raskaana olevalle. Mutta minun maha ei tosiaankaan vielä näy kunnolla. Nytkin on menossa jo 16+3. Ehkä viikolla 17 ja 18 alkaa vihdoin jotain tapahtua. Sitä odotellessa.

Liitteet

• purpledress3.jpg
    purpledress3.jpg
    463.2 KB · Katsottu: 152
Ihana mekko! Minun pitäisi kesäksi löytää mekko jossa kehtaa kaasoilla! Haastetta kerrakseen!
Mutta mmmustikka, laitappas kuva jossain tyköistuvassa vaatteessa, varmasti näkyy ;)

Tein tuon mekon Burda mallilla. Burdasivulta: http://www.burdastyle.com löytyy kivoja mekkoja jos vaan jaksaa alkaa itse mekkoa tekemään. Se on kyllä kivaa ja ajattelin tehdä enemmänkin itselle vaatteita ja ehkä myös lapselle. Minulla on muutenkin tapana käyttää aika löysiä vaatteita niin varmaan näkyy paremmin jos on tyköistuvia juttuja päällä.

mmmustikka, tutulta kuulostaa. Ala huoli, kylla se kumpu siita kasvaa. :)

Olen vahan sinua edempana, 18+6, ja naytan edelleen silta, etta olisin voinut vain lihoa. :) Mutta viikolla 17 omasta mielestani mahani selvasti pullahti ulospain ja nyt en esimerkiksi enaa voisi mitenkaan sulkea edes niita housuja, jotka ostin kolmisen viikkoa takaperin liian suurina vyotarolta. Ja parin paivan sisalla on alkanut tapahtua; vatsalihaksia kiristaa, alaselkaa jomottaa kavellessa pitkia matkoja ja maha on yhtakkia vain pullahtanut ulos lisaa. Nyt on vihdoin pakko suunnata sinne mammavaateliikkeeseen, kun topitkin alkavat ahdistaa.

Libra: Mahani varmaan pullahtaa esiin juuri silloin kun mies palaa takaisin 19.5 :) minulla on kokoa ja pituutta kai sen verran että ei siksi heti näy. Maanantaina on taas ultra niin saan vähän mielenrauhaa siihen mitä maha-asukille kuuluu. Kasvukipuja kyllä on vähän että niiden perusteella jotain tapahtuu kropassa. Minun rinnatkin kasvoi etanavauhtia teininä niin ehkä tämä on vaan minun juttu että hitaasti hyvä tulee.

Yritin kuvata masukuvaa itsestäni, mutta ei - näyttää vaan turvonneelta valaalta... Ei pysty siis julkaisemaan tai kulkemaan vielä timmeissä vaatteissa... :eek:

Joten tyydyn ihastelemaan muiden somia vatsoja. :)

tää mun maha on jotenki jäätävän iso.vaikka mulla aiemmatki on tulleet heti näkyviin niin joka kerta tää mahan kasvu näköjään järkyttää :D kuvattu eilen tyylikkäästi sovituskopissa,14+5 ja siis kolmonen tulossa.

Liitteet

• 10168066_10152420623978734_2457238907038013805_n.jpg
    10168066_10152420623978734_2457238907038013805_n.jpg
    65 KB · Katsottu: 128
rv 17+0, mun kodin peilitilanne on vähän huono mutta tässä joku kuva jonka otin äsken. Jos se maha kohta tästä pullahtaa niin onpahan joku muisto siitä kun maha näyttää vaan turvonneelta ja normaalilta. Mulla on tosiaan painoa nyt 76kg ja pituutta 180cm niin kaipa sitä tilaa on vaan jossain maha-asukille.

Liitteet

• 1-rv17-0.jpg
    1-rv17-0.jpg
    195.6 KB · Katsottu: 136
  • rv17-0.jpg
    rv17-0.jpg
    214.2 KB · Katsottu: 130
Muokattu viimeksi:
mmustikka oot niin pitkä, että pikkuisella on hyvin tilaa kasvaa, eikä vatsa tule niin nopeasti esiin. Myös pitkäselkäisillä ihmisillä usein näkyy masu hieman myöhemmin. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

vastavirrassa: taitaa olla juuri näin. Minun selkä on tosiaan pitkä. Tuntuu siksi välillä poikatyttömäiseltä kun ei ole perus naismuotoinen. Ainakin on nyt rinnat hieman kasvaneet, niitä olenkin kaivannut jo ainakin 20 vuotta! Tässä on vielä hyvin aikaa kasvaa äitiyteen ja toisaalta minulle sopii ihan hyvin sekin että muutokset tulevat tosi hitaasti niin ehtii sopeutua niihin. Mielessäni näen silti jo itseni kesällä pallomahan kanssa kesäisessä Berliinissä. Se on hauska ajatus, saa nähdä mitä se sitten on käytännössä.

Takaisin