Masukuvat

Mulle ei vielä ole tullut masuun, mutta reisien yläosassa ulkoreunassa on vähän vaaleita arpia, saattaa kyllä olla että olivat siellä jo ennen raskautta.. Mulle riittäisi ihan hyvin tää ruma suonikohtu toisessa pohjeessa :(

Mäkin oon huomannut reisissä uusia vaaleita arpia. Tai voi olla et ne on ollut jo aikaisemminkin, mut en tiiä miks ne nyt niin kovasti osuu silmiin, kuin olisivat uusia. En oo kyllä edes lihonut yhtään et en tiiä mistä lie tullut.

Mulle ei ole tässä eikä aiemmissakaan tullut raskausarpia, mutta suonikohjut on tässä raskaudessa edenneet taas.
Ei kovin nättiä.

Mulla tuli kahdessa ensimmäisessä raskaudessa arpia, mutta viime- ja tässä raskaudessa ei. Kai se on kun nahka on jo kahdesti venynyt niin ei enää tuu...

Mulle tuli esikoisesta arpia vain rintoihin loppuraskaudesta. Ne olikin silloin kyllä tosi ruman näköiset. Arvet kyllä vaaleni lopulta sitten nopeasti. Nyt ei vielä toistaiseksi ole tullut mihinkään.

Täältä kans massukuvaa rv 27+3. Mihin nää viikot menee?? Kohta jo 30 paukkuu. :D On hassua, miten erilaisia kommentteja ihmisiltä tulee mahan koosta. Tässä parit eri ihmisten suusta kuullut.

Parikymppinen firman kesäduunari, ei lapsia: "Mitenköhän iso susta vielä tulee, kun toi maha on jo nyt noin valtava? Onks ne yleensä tossa vaiheessa jo noin isoja?"

Oma äiti: "Sun maha on ihana. Ja tosi iso jo!"

Raskaana lähes samoilla viikoilla oleva kaveri, ensiodottaja, itseäni huomattavasti sirorakenteisempi ja hoikempi tyyppi: "Ei sun mahasta välttämättä edes huomaa, että oot raskaana?" (<-- Miten niin?! Ai siis ettäkö joku vois luulla tota vaan herkkukessiks?? Mä en kyllä näe sitä vaihtoehtoa :d )

Minä ite: Ihana ja söpö vauvamaha. Rakastan. ❤️

ImageUploadedByVau Foorumi1469353127.355282.jpg

Toi on totta Nessu! Tosi erilaisia kommentteja tulee mahasta. Toiset on sitä mieltä, että on jo tosi iso, toiset sitten sitä mieltä että vois se näillä viikoilla jo isompikin olla. :eek:

Omasta mielestä just sopivan kokoinen. Ei oo vielä tiellä ja hyvin pystyy tekemään vaikka ja mitä. Enää 7 viikkoa töitä :D

c97c408b35218c9ce26cd7f9e9555e3e

Tässä siis tämä just mulle sopiva 27+0 maha, joka jäi äsköisestä viestistä :)

On teillä söpöjä masuja. Itsellä on jo aika iso ja sitä mieltä on kyllä sivusta katsojatkin, nyt rv. 29+0. Mut kai se sitten on kun on jo esikoinen venyttänyt paikat niin toisesta masu tulee esiin heti. Mulla masu ottaa vastaan joka tilanteessa, pyykkitelinekin jo keikahtaa vinoon kun ripustan puhdasta pyykkiä. Pelottaa oikein kuinka isoksi masu kasvaa. Ultrassa viikolla 27 oli hitusen isokokoisempi vauva, mitä normaalisti on noilla viikoilla. Hui...

3f495d091441bbb6bd8e2e2e427f3b9a
täällä mennään tälläsella pallomahalla, eteenpäin ei niin kovin olla levitty mutta nyt selkeesti tyyppi täyttää kohtua jo yläosista ja ensimmäiset raskausarvet onkin muodostuneet tuonne ylemmäs kylkiin :-) rv27+6

Entiiä muistatteko mua mut ennen olin nimellä Emi00 mut mulla salasana unohtu niin en päässy sisään ja sit ku laittoi että "unohtuiko salasana" ja sähköpostiosoitteen niin ei siltikään päässy niillä entisillä tunnuksilla sisään :bored:

Emi000:lla ihana masu! :)

Hei, onko muuten teille muille tullut vatsaan linea negraa? Missä vaiheessa raskautta viiva on ilmestynyt ja miten vahvana?

Meillä mies huomasin tänään, että mun mahaan on ilmestynyt ihan yhtäkkiä. Sanoi, että eilen mahaa rasvaillessaan ei kyllä muista nähneensä siinä vielä viivaa. Ja nyt ihan selvärajainen rusehtava rantu navasta ihan alas asti. Aika hauskaa. Pitää räpätä siitä kuvakin huomenna, nyt ei jaksa :)

Nessu 28+1

Mulle on ilmestynyt jo kuulemma useampi viikko sitten. Itse en asiaa oo huomannut kun vasta viikko sitten, mutta mies sano sen olleen siinä jo jonkun aikaa. Vahvimmillaan ihan alhaalla ja siitä himmenee ylös napaan.
Pippuri 27+5

Ei oo viä tullut linea negraa, mut ehtii viä tulemaan. Esikoisesta se tais tulla about rv 30+ ja oli aika haalea, mut sen erotti silti.

Ei oo tullut linea negraa. Esikoisesta ei tullut olenkaan, eli ei ehkä sit nytkään. Vai miten muilla, onko joistain raskauksista tullut ja joistain ei?

Mulla ei oo ollut missään raskaudessa. Ja sit on mun 7 vee tyttö jolla on ollut aina :D Siis todella haalea, mutta varmasti joskus sitten aikanaan kun se tulee raskaaksi, niin vahvistuu.

Takaisin