Masukuvat

Niin ei oo enää turvotusta oikeestaa, ainakaan tuo maha häviä tosta mihinkään vaikka yrittäs vetää sisäänpäinki :happy:
 
Meinasin että ei se vielä mihinkään voi näkyä mutta päätin ottaa vertailukuvan joka tapauksessa, kun tuli ekoilla viikoilla otettua lähtötilanteesta kuva. Eipä siinä ihan kauheasti eroa vielä ole mutta kyllä pikkasen on paksuutta tullut mahaan. Farkut ei enää mene kiinni ja oli pakko hommata vyötäröltä löysät legginssit tilalle.66102.jpg

Nyt aloin miettimään että jos joku tuttu lueskelee niin voi olla että tatuoinneista tunnistaa mutta riskillä mennään :D
 
Muokattu viimeksi:
Mää en viä viitti laittaa kun tällä hetkellä näytän siltä kuin olisin viimeisilläni raskaana, kiitos turvotuksen.
 
Ihania masuja! Mulla on rasvakerrosta sen verran etten ole mitään kuvia ottanut vielä edes. Mut on toi kyllä kasvanut, vauva taitaa olla vain pieni syy kun on ruokakin meinaan maistunut!
 
Masukuva 12+6:) vertauskuvaa ei valitettavasti ole, kun en tietenkään oo muistanut aikaisemmin ottaa kuvaa, mutta voin kertoa ettei tuo kumpu noin iso ollut 12 viikkoa sitten :D
44f20d427d9d89f92abe797d12f48ccd
 
Täyden kympin kunniaksi eka masukuva. Yritin vähän vetää vatsaa sisään, kun tultiin just äidin lihapatojen ääreltä ja iltaa kohti toi turvotus on muutenkin hurjempaa kuin jos olisin aamulla kuvan ottanut. Reilu pari viikkoa tätä kumpua pitäisi vielä voida salata.
 

Liitteet

  • Phototastic-26_3_2016_04231b15-ba47-4a4a-aaa0-175fbb7b075d.jpg
    Phototastic-26_3_2016_04231b15-ba47-4a4a-aaa0-175fbb7b075d.jpg
    392.3 KB · Katsottu: 171
Otin tänään kympin kunniaksi kuvan, mutta eihän siinä mitään vielä näy. Vähän turvotusta that's all..
Saatte nähä sen kuvan sitten vertailuna, kun on jotain mitä näyttää :wink
 
Pitää alkaa miettiä ilmeisesti että mitä laittaa päällensä jos haluaa salailla vielä :D kiva pieni kumpu pullahtanut sieltä. Ja aamu kuvaa kyseessä eli turvotus minimissään :D tänään rv10+6
 

Liitteet

  • 1459144535349.jpg
    1459144535349.jpg
    45.9 KB · Katsottu: 177
Ihania masukuvia teillä! Niin odotan että itsekin pääsisin kuvaamaan, mutta mun masussa ei näy kyllä mitään muuta kuin se normaali röllykkä joka oli siinä jo ennen yrityksen alkua. Vois tietenkin ottaa "ennen"-kuvan, mutta en ehkä laita sitä tänne. :p Ar-ultran tehnyt kätilö sanoi että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joten voi mennä viikolle 15 ennen kuin jotain näkyy.
Nyt rv9+3.
 
Ihania masukuvia! :happy: Mulla tuli viime raskaudessa maha esiin n. rv25. Housut tosin alkoi tekemään tiukkaa jo vähän aikaisemmin, mutta se johtui vain siitä, että lantiolle tuli ympäriinsä jonkinnäköinen uimarengas, vaikkei mahassa näkynyt mitään. Nyt rv10 ja samanlaista tasaista uimarengasta on alkanut muodostumaan, mutta vatsassa ei näy juuri mitään. Saa nähdä tuleeko maha nyt esiin aikaisemmin ja enteileekö uimarengas toista tyttöä. :grin
 
Olihan se räpsäistävä kuva omastakin masusta. Nyt rv 10+4, ja muutaman viikon ajan alavatsa on selvästi pullistunut. Vatsan ihon läpi kuultaa myös paljon verisuonia, mitä en ole ennen huomannut. Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu, mikä käsittääkseni (?) vaikuttaa siihen, että vauvakumpu saattaa pullahtaa näkyviin melko aikaisin.

Tai no, ensikertalaisena en kyllä tiedä yhtään, milloin odottajien vatsat yleensä alkaa näkyä. :) ImageUploadedByVau Foorumi1459174303.954452.jpg
 
Takaisin
Top