Masukuvat

image.jpeg

Minäkin yritin ottaa kuvaa mahasta. Kuva poksumispäivältä 34+0. Olisi kyllä ihanaa ottaa muutama kunnollinen masukuva koko perheen kesken.

Mulla siis toistaiseksi ainoat kuvat mahasta ovat tämä ja tuo profiilikuva. Ei oo juuri tullut kuvailtua... Esikoisesta ei taida olla yhtään kunnon kuvaa odotusajalta.
 
Täysin viikkojen 36+0 kunniaksi kuva vaavin kasvavasta yksiöstä :D
25a55eca4999b4ce0af30202824a8c83
 
Oletteko lisänneet tänne kuvia iPadilla? Mikä on URL, jota kone aina kysyy?
Sitten kun yritän tavan tietokoneella, niin kuvat on aina liian isoja... :sad001
 
Onko sulla padissa tämä app vai käytätkö selaimen kautta? Appiss toimii (ainakin androidilla) siten, että kun on kirjoittamassa kommenttia, painaa vas. Reunassa näkyvää +painiketta, sitten oik. Yläreunasta kolme pistettä ja sieltä attach picture.
 
Kuin kaksi marjaa. Tai hedelmää... :wink
Sovelluksella sain lisättyä kuvan, eikä herjannut liian isoksi. Kiitos, Annin_eka!
Tekstiä en kyllä saanut kuvan yhteyteen. Oliskohan se pitänyt kirjoittaa ensin ja sitten lisätä kuva.
 
Pippuri: Mä oon pitkä ja pitkäselkäinen, mutta mulla on maha tosi ylhäällä... ollut oikeastaan koko ajan. Vauva vaan viihtyy ylhäällä.
 
Ok, mä luulin että tää on joku pitkäselkäisten juttu :D Mä en oikeastaan ole edes kauhean pitkä, kun 173cm vartta kokonaisuudessan, mutta selkää riittää.
 
Me otettiin odotuskuvat miehen siskon kanssa, joka harrastelee valokuvausta. Kuvannu muitakin ja osas toteuttaa sellasta tyyliä kun ite haluttiin :) kuvia tuli liki 300 ja muutama niitä sitten on teetelty ja yks suosikkikuvista tulee ihan raameihin asti. Ihan mukava oli ottaa kuvat, jää muutakin konkreettista kuvaa kun omat "teinipeilimasuselfiet" :D
 
Takaisin
Top