Masukuvat

Täälläkin tollanen koirakaveri tykkää olla kuvissa mukana..Taitaa aistia et vauva masussa ku seuraa niin tiheeseen tahtiin ja nukkuu koko ajan kylki kyljessä :D Eikä anna miehen oikee koskea mahaan..ilkeä tuijotus :D
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    289.4 KB · Katsottu: 151
Muokattu viimeksi:
Hui, miten teillä on jo nuin isot massut? Mulla rv 21+0 ja pidän vielä tavan farkkuja. Onhan niihin toki jäänyt tilaa.-10kilon tieltä, mutta kuitenkin. Nuo vanhemmatkin mukulat ovat näkyneet vasta myöhemmin, esikoinen oikeastaan seitsemännellä kuulla ja olin silloin paljon hoikempi kuin nyt. Kuopuksen kanssakin meni reilusti yli puolen välin.

Mikä koira Maatusella? ei kai vaan kerman värinen lappari?
 
Lillukka, kiva kuulla ettei sullakaan oikein näy. Täällä kohtalon toveri ihmettelee omaa masuaan (rv 21+5), kun kaverikaan ei näe eroa entiseen..korkeintaan näytän vähän lihonneelta :p Tosin olen nyt hyväksynyt sen, ettei tästä masusta mitään kovin suurta koskaan taida tullakaan eli käy se näinkin. Menee ainakin omat vaatteet kauan eli eipä tarvi metsästää heti äitiysvaatteitakaan.
 
Ääh en saa puhelimella laitettua kuvaa :S

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Lillukka, tuo on vuoden vanha samojedin kakara :D läheltä liippas!

Mä vaan turpoon koko ajan, jotenkin toi masu on nyt oikein pullahtanut esiin :D saa nähä millanen valas meikäläisestä kehkeytyy.
Olkaa ladyt onnellisia kun vaatteet menee päälle! Mä tuskailen joka päivä vaatekaapilla :D
 
Kuvaa ei ny oo, mut viikossa on kyl vatsa kasvanu. Mieski totes eilen saman. Enää ei ihan perushousut/hameet mene päälle, Mut paidat onneksi ollu aina suht löysiä eli niitä samoja käyttelen. Nyt alko rv 20.
 
tässä 21+5 kiva pallo kun makaa selälleen. video kuvaakin otin kun vauva potki kamalasti :D hmm saakohan tänne videon ? :D mahani näyttää siinä kyllä erittäin karvaiselle :D
 

Liitteet

  • WP_001822.jpg
    WP_001822.jpg
    226.1 KB · Katsottu: 172
Maatunen. Samojedi oli toinen mitä aattelin. Meillä on vajaan vuoden ikänen mustamerkkinen lappari ja haaveilen kerman väristä sille kaveriksi. Eli nään vaan lappareita joka puolella :D
 
18+2 ja tälläsellä massulla mennään tällä hetkellä. Liikkeetkin alkanut tuntumaan kunnolla :)
 

Liitteet

  • 1417111143208.jpg
    1417111143208.jpg
    106.1 KB · Katsottu: 141
What, sulla on massu jo nyt sellanen ku mulla 7-8kuulla edellisissä. Vieläkään ei näy mitään, viikkoja sentään 22+0 ja kolmas mukelo. Alan olla vähän kade teille muille.
 
Lillukka, sama täällä. Kukaan ei edes tajua mun olevan raskaan ellen kerro. Mulla siis ensimmäinen tulossa eli luulisi olevankin masu pienempi. Otin just kuvan mun masusta, mies totesi ettei siinä ole vielä mitään kuvattavaa :grin
 
Oisko 20+6.. Ja kivasti muljahtelee ja pomppii koko maha Juu roll tällä hetkellä.. :)
 

Liitteet

  • 20141203_130929.jpg
    20141203_130929.jpg
    529.8 KB · Katsottu: 134
Tänään 23+0 :)
 

Liitteet

  • WP_001931.jpg
    WP_001931.jpg
    347.7 KB · Katsottu: 135
Tänään kuulin pari kommenttia raskaudesta. Yksi suora kysymys asiakkaalta ja toinen varovainen vihjaus työkaverilta. Toinen työkaveri sanoi, ettei näy mitään, ettei kyllä päälle päin arvaisi. Eli riippuu varmaan vielä vaatetuksesta paljon. Mutta tuntuma on, että kyllä tää nyt on lähtenyt ulkonemaan. Viikot siis 22+3, jos olen laskuissa pysynyt.
 
Takaisin
Top