Masukuvat

Voi teillä on niin ihania pömpsyköitä! :)
Minun papunen ei näy, hän on kai tehnyt pesän selkärangan viereen :sad001
 
Anteeks jo etukäteen toivottavasti ei loukkaa. Ootko sannna varma et on yks masussa? Ihana iso maha jo. Onko aamu vai ilta maha? Mul ainaki aamulla juurikaan ei näy mut illasta pömpöttäää. Tai aamulla saa vielä piiloon mut illemmalla jo vaikeampaa.. :)
 
Sama homma Ahomelskaaja :) Aamul sellanen 4 kertaa pienempi pömppis ku illalla! Mut vaikuttaa niin paljon et aineenvaihdunta on hidastunu mielettömästi.... Illal sit on kaikki päivän safkat masus auttamas pömpötystä :P
 
Anteeks jo etukäteen toivottavasti ei loukkaa. Ootko sannna varma et on yks masussa? Ihana iso maha jo. Onko aamu vai ilta maha? Mul ainaki aamulla juurikaan ei näy mut illasta pömpöttäää. Tai aamulla saa vielä piiloon mut illemmalla jo vaikeampaa.. :)


On yksi :) tai ainakin muutaman ultran mukaan :D
On tällainen maha aamusta iltaan.. Mulla oli iso maha esikoisestakin, muttei näin palloa tässä vaiheessa vielä :D
 
Ehdottomasti!
Raskausaika on niin lyhyt, että siitä täytyy yrittää nauttia mahdollisimman paljon.
Kasvava vatsa on kyllä ylpeyden aihe, siellä kasvaa uusi elämä :Heartred
 
Mä oon vissiin ainut joka toivoo pienen pientä masua. :D Tosin, ei voi odottaa pientä masua kun alkutilannekkaan ole pieni. :grin
 
Mun yhellä kaverilla pari vuotta sit oli ni iso maha et kaikki luuli et se kohta synnyttää vaikka laskettuun aikaan oli vielä 5kk.. Mut eipä se vatsa siitä sit enää kauheesti kasvanu.. Sillä oli ymmärtääkseni lapsivettä tosi paljo tms.
 
heh, ite kun menin ekassa raskaudessa synnyttää illalla ni hoitaja kysy ovella, et miks tänne tulin, ootko varmasti oikeessa paikassa! Sanoin et tuun synnyttää ihan kuules Oli kuulemma niin pieni masu ettei meinannut uskoo
 
Oho! En tajunnu, että kuva on noin valtava koneen ruudulla, kun laitoin sen puhelimesta aamulla. Sori kaikille...:-/
 
Onhan sillä jo kokoa :)

Eilen alkoi kyllä jo ärsyttää, kun kysellään "ootko varma ettei siellä oo kahta..?" "Vielä lähes puoli vuotta vai pitäis odottaa..?" :/
 
Takaisin
Top