Masukuvat

Mahdottomia massuja teillä! Minä en näe omasta mahastani vielä muuta kuin läskit. Ja viikot nyt 16+0.
 
Mahdottomia massuja teillä! Minä en näe omasta mahastani vielä muuta kuin läskit. Ja viikot nyt 16+0.

I know, Lillukka. Munki mass antaa odottaa itseään ja välillä huolestun, vaikka jo kolmas lapsi tulossa, kun joku saattaa sanoa, että onkohan sulla lapsivettä ollenkaan! Törkeetä! Masu kyllä tulee, uskon siihen. Onneks yläkroppa on nyt parin päivän aikana turvahtanu. :-) jotain merkkejä. rv 13 menossa.
 
Rv 14+4 :Heartred tänään on taas kiinteä pyöreä söpö pikku pömppö. Tuntuu et välillä on päiviä et ei näy yhtään ja toisena päivänä ihan selvästi. Silloinkaan ei ole mikään löllö turvotus maha vaan ihan sellanen kunnon pyöreä ja kova masu.
 

Liitteet

  • 2014-10-20 12.16.09.jpg
    2014-10-20 12.16.09.jpg
    914.6 KB · Katsottu: 173
Muokattu viimeksi:
tuijottelen itseäni varmaa liikaa peilistä ku tuntuu ettei masu meinaa kasvaa :grin
mut takkia käyttäes kyl huomaa et meinaa vähä puristaa ja tästä kuvasta vähän näkyy jo pienehkö vaavimasu:rolleyes:
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    576.9 KB · Katsottu: 181
Muokattu viimeksi:
Minullakin 3. lapsi ja viikot osiaan jo tuolla asti 16+. No sinällään pidän tämän mielelläni vielä hetken työkavereilta ja suvulta salassa. Tänään kyllä sain ensimmäisen kommentin, että maha näkyisi jo, höpö höpö.
 
Itellä kuvassa 13+5 , (nyt14+2) ei paljoa näy mutta turvotus on välillä melko muhkeeta. Farkkuja en oo kuukauteen saanu meneen päälleni turvotuksen takia. Työhousujen nappi on ponnarilla kiinni :D tarvinnee alkaa käyttään verkkareita töissä..
 

Liitteet

  • 13+5.jpg
    13+5.jpg
    594.6 KB · Katsottu: 201
Täälä menossa 17+0 eikä vieläkään oikein masu näy. Ainoastaan kun selällään makaa niin silloin on pieni pyöreä pallo :)
 
Ei kuvaa, mutta ihan kuin mun vatsa olisi pompannut esiin viimeisten n neljän päivän aikana! Painokin on viikossa noussut kilon kun ei aikaisemmin muuttunut lainkaan o.O Toivottavasti on mennyt oikeaan osoitteeseen :D
Tänään 16+0
 
Mulla 17+1 ja huomasin kans et viime viikolla alko paremmin näkymään, kohtu selvästi noussut.
Painoa tullut alusta asti 3kg, oon tyytyväinen :)
 
Takaisin
Top