Masukuvat

Ja tosiaan on masulla jo kokoa vaikka ensimmäistä odotan :rolleyes:
On aika monet kyselleet että oonko varma että ei ole useampaa tulossa.. Pikkasen tuppaa jo ärsyttämään nuo kommentit :confused: yksi pieni poika siellä on ja en itse voi päättää masun kasvuvauhtia, kuitenkin ruokavalio ja -määrä aika lailla sama kuin ennen raskautta, mitä nyt muutama hedelmä välipalaksi tulee päivittäin napsittua.... :)
 
Juuh, ruusunen tiedän tuon tunteen. Se kohtuhan on eri asennossa eri ihmisillä eikä mahan koko kerro välttämättä mitään. Minä olen myös kuullut noita kommentteja. Ärsyttävää!
 
Nii vähä siitäkin kiinni miten pääsee piiloon masu. Jos hyvinkin hoikka tai siro nii mihinkös muualle se masu kasvaa ku eteenpäin näkyville. Monella sitte vähän leveämpi luisella ja pitempi selkäsellä masu pysyy pidempää piilossa.. On todellakin kaunis pyöreä pikku pallo toi masu! Tuntuu et omani on vaan läskiä. Vaikkakin kovaa sellasta.. :)
 
Tässä kuukauden sisällä tuntuu et jotenki pullahtanu esiin masu oikeen kunnolla:rolleyes:
Viikot suurenee kovaa vauhtia mutta silti tuntuu ikuisuudelta:p
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    279.6 KB · Katsottu: 120
Oi ihanaa sussu, onnea! :) tänään täälä 27+0 :Heartred

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Uusivuosi ja viikot tasan 25+0 :Heartred vaihtelevasti iloinen ja onnellinen sekä ahdistunut ja masentunut.. Jospa Uusivuosi tois positiivisempaa mieltä jaksaa odotella nyyttiä!

Ja sussu onnittelut!
 

Liitteet

  • 2014-12-31 08.56.36.jpg
    2014-12-31 08.56.36.jpg
    496.1 KB · Katsottu: 118
20150102_193459.jpg
Tälläinen masu on täällä:) (pahoittelut huonosta kuvan huonosta laadusta!)
 
Oivoi, täällä kyllä tunnetaan ittemme pieneksi ! Meillä rv 27+3 :eek:
 

Liitteet

  • 20150107_190733.jpg
    20150107_190733.jpg
    665.6 KB · Katsottu: 126
Takaisin
Top