MASUGALLERIA



Siinä olis taas masua 25+6. Nyt on tasan 27 ja en nyt tiiä onko tosta kuvasta juurikaan kasvanu.
 


Eli tässä olis tuoretta kuvaa tältä päivältä! Perjantaina lääkärissä mitattuna sf-mitta oli 28 :) Oli puolessatoista viikossa kasvanut yhdellä sentillä.
 


Miekin aattelin päivittää kessiä. Raskausviikkoja siis tasan 31. Masu on vielä pieni, niinkuin meidän tyttökin. Alakäyrää hipoo kokonsa puolesta mutta pääasia että sentään kulkee käyrällä. Oon ollut vähän huolestunut, mutta onhan se tietty ihan odotettavissakin että saadaan pikkuruinen vauva kun miekin oon keskivertoa paljon pienempi :>
 
Voi Nia, meillä on niin samannäköiset ja varmaan kokoisetkin mahat!
Sulla on vaan huomattavasti suuremmat rinnat kun mulla, joten mä näytän epäsuhtaisemmalta kuin sä.

Kyllä tällä viikolla tuli yllätyksenä työkavereille kun kerroin että jään heinäkuussa äitiyslomalle, he eivät olleet (yllätys, yllätys) huomanneet mitään! Se harmittaa ja ehkä jossain määrin vähän loukkaakin... Vaikka tätä elopainoa lunnostaankin on, niin kyllä tästä mun mahasta alkaa olla jo kolmas osa ainakin vauvamahaa.
 
Suahili: On mullaki todella paljon elopainoa jo ennestään. Nyt taidan huidella jossain 117kg (hyi, häpeä). Nyt tuo maha alkaa vasta näyttämään vauvamasulta, eikä mustakaan ole huomannut, että olisin raskaana. Tai ite huomaa ja läheiset, mutta ei esim. kukaan asiakkaista töissä ja monellekki vähemmän tutummalle kaverille ku sano, niin ne oli sillai, että aijjaa.... Ja rinnat on, voi jeesus ne on. Ennen ne ei roikkunu, vaan nytpä roikkuu ja huidellaan jossain F:n tietämillä. Kyllä mää jo kohta voisin vaikka synnyttää, että pääsisin laihduttamaan ja juoksemaan ja pois näistä kaikenlaisista mielihaluista. nimimerkillä suklaata kuin leipää!
 
Tässä olisi minun masukuvan päivitys, kuvassa viikkoja tasan 32 (15.6.2011).



Aika venynyt on masuni, mutta onneksi ei ole tullut yhtään raskausarpia. :) On mullakin tuota painoa nyt hitusen yli 100 kg (pituutta 178 cm). Pitää koettaa nyt jättää herkuttelu pois...
 
Musta tuntuu että mulla on maha lakannu kasvamasta jo hyvän aikaa sitten.  Perse on kyllä levinny, lasketaanko se?  ;D

Tässä nyt tuorein kuva 32+4
 
Moon: Tieks mustakin on tuntunut ihan samalta. Oon ottanu kuvia ja meinannu laittaa tänne, mutku mielestäni ihan samalta näyttää ku viimesessä kuvassa, ni en oo viittiny vaivautua..

Täälläkin perse levinny.. Pitäiskö tehä oma osio perseenleviimiskuville...?!?emoticon
 
Haha, idaho, loistava idea!  XD  Harmi vaan ettei ole tullu otettua semmosia alkuraskauden persekuvia XD  Mä just vertailin noita omia mahakuvia niin tuntuu tosiaan että samankokoinenhan toi maha on ollu jostain rv18 asti.  Toivottavasti ei ihan niin valaskuntoon leviäkään kuin viimeksi.  Sillon otettiin synnärillä jotain kuvia kun pötköttelin sängyllä koko komeudessani.  No mieshän otti kuvat jalkopäästä joten pääosassa kuvaa on valtavan mahan kaverina aivan valtava perse!  Onneksi osa siitä valtavuudesta on ihan kuvakulmastakin toki kiinni :D
 
Moon ja  idaho,  täälläkin yksi josta tuntuu, että mahan kasvu on pysähtynyt :D Mutta tosiaan perse leviää kyllä senkin edestä!! Ja reidet! :D Neuvolassakin sanottiin sydänääniä kuunnellessa, että voi kun oot säästyny raskausarvilta. Meinasin sanoa, että joo mahasta mutta näkisitpä mun perseen :D En sitte kuitenkaan sanonu. Toivotaan nyt tosiaan, ettei tämä maha ainakaan enään kauheesti tästä "repeisi" :)
 
Moon: Juu olis pitänyt ottaa alkupeput talteen.. Just katoin, et mun kotihousut on alkanu kiristää pyllystä. Taidan miettiä nyt kahteen kertaan, meenkö kotijäätelöautolle..

Laukku: Itellä ainakin tuli melko aikases vaihees raskausarpia.. Et jos sä niiltä säästyisit..  Tässä raskaudessa en oo huomannu, et ois uusia tullu.  Edellisestä ihan tarpeeksi niitä jälkiä..
 
Suahili90, joo se muoto elää koko ajan ton lapsen liikkeiden mukaan.  Mä en käsitä miten toi tyyppi on jotenkin ihan "pinnassa", kaikki liikkeet ja asennot näkyy päälle päin...  On toi maha suurimman osan ajasta ihan "perinteisen pyöreä" mutta ipanalla oli omat jumpat meneillään kun kuvasin :D
 
Nojuu.. edellisel sivul olevaan kuvaan verrattuna.. Ehkä ihan "vähän" on kasvanu.. Oompas mä pölö..
 
Takaisin
Top