MASUGALLERIA

Ihanaa kun toisilla näkyy masu jo noinkin aikasin! Itelläni ensimmäisessä raskaudessa alkoi näkymään vasta viikolla 24. Tosin vielä lasketun ajan jälkeenkin kysyttiin, että syntyykö jo ennen kesää(tyttö on siis syntynyt helmikuussa, 9pv yliaikaisena).

Toivon todella, että nyt maha näkyisi jo aikaisemmin, sillä se on ihana. Minulla tuota ylipainoa on kyllä hieman (BMI 26), mutta enemmän itselläni ainakin vaikuttaa se, kun kohtuni on kallistunut niin paljon taaksepäin, että kasvaa selkään päin.
Itselleni sanottiin, että jos ei nt-ultrassa saa mahan päältä näkymään mitään, on kohtu todennäköisesti kallistunut taakse päin ainakin jonkin verran ja masu jää pienemmäksi.

Mutta katsellaan nyt sitten milloin tämä pieni ihminen haluaa tulla muiden tietoisuuteen. Kuvia laittelen heti kun on jotain eroa tähän löysään nahkaan havaittavissa.
 
Moikka,

Päädyin myös lueskelemaan ja tiirailemaan muiden mahoja :) vautsi kun kaikilla näyttää jo olevan pömppöä.

Minä olen rv 13+3 eikä näy vielä tuollaista kumpua. Olen kyllä huomannut että housut alkavat päivän aikana kiristää, joten ehkä kohta olisi aika hankkia uudet pöksyt :D

Sitä mahaa odotellessa.. :)

 


Siinä masukuvaan päivitystä :) Laitoin molemmat samaan kuvaan, sattu olemaan helpoin tapa saada kuva oikeeseen muotoon, kun aijaa.com ei näköjään hyväksy nef-muotoa. Kannattaa klikkaa kuva isommaksi! Eka siis rv 12 ja toka 14+2. Turvoksissa?...
 


15 + 4

Noniin, muutaman yrityskerran jälkeen taas onnistuin. Mulla oli raskauden alussa alkupaino jotain 106kg. Nyt olen selkeästi laihtunut. Mies on huomannut ja itsekin kun olen laittanut alkuraskaudessa ostamiani vaatteita päälle, niin ne roikkuvat ikävästi. Tämä käy minulle paremmin kuin hyvin. Hienosti sopii raskaus minulle. En ole missään vaiheessa laihduttanut. Päinvastoin, olen syönyt varmaan epäterveellisemmin kuin normaalisti. Olen kyllä oksentanut paljon, silläkin voi olla vaikutusta. Kiloissa en laihtumista tiedä, kun meillä ei ole puntaria. Seuraavassa neuvolassa sitten selviää. Mutta siihenkin on vielä yli kaksi viikkoa aikaa, että mitä vain voi tapahtua siihen mennessä.
 


Ähh, pakko laittaa vanhalla tyylillä kuva aijaa.comiin... En jaksa säätää ton kuvan kanssa kun se on liian iso :D Siinä kuitenkin eilen aamulla otettu kuva, rv 16+3 :) Ei tunnu kasvavan mihinkään! :(
 
Oho.. Tulipa iso.. Nooh... Joskos teitä ei haittaa...emoticon

Tuossa viikkoja..17+6 (lääkärin 18+2)
 
Nyt on ihan pakko.
idaho: IHANA MAHA!emoticon  Oon tosi kateellinen.
Miulla oli tollanen edellisessä raskaudessa joskus vasta viimosilla viikoilla, nyt saattaa ehkä toivottavasti näkyä pikkasen aikasemmin. Ja siis ei johtunut millään tapaa siitä, että vauva olisi ollut pieni (51cm ja 4kg) vaan ihan vaan tyhmästä taakse kallistuneesta kohdusta.
Voihan se olla tietysti hyväkin, eipähän ehdi kyllästymään.. (Ja joutuu tekemään sata lasta ;) )
 
Ekassa raskaudessa olin ihan järkyttävän kokonen lopussa.. Olin semmonen kunnon lyllertäjä.. Ja mun kohtu oli viimeksi ainakin ihan oudon mallinen.. Oli jotenkin toispuolinen ja sitä sitten monet ihmetteli.. Kätilökin synnärillä naureskeli vatsan muotoa..

Ite ootan että vatsa vielä hiukan kasvais.. Sit ois kiva.. Sen jälkeen ei enää tarvis niin paljoa.. Sitä saa vaan toivoa..emoticon
 

Tänään aamupäivällä otettu kuva (17+3 on kasassa)

(oho tulipa iso kuva, toivottavasti ei haittaa)
 
Oi<3 teillä jo tommoset massut ja itellä hyvä et näkyy. mut onhan sillä aikaa viel kasvaa (rv15+6) No on siinä omatkin hyvät puolensa et on vielä pieni massu. kehtoo ees kuvaa laittaa.
 
Mulla ei ole mitään masua havaittavissa, pelkkiä omasta takaa olevia makkaroita. :(
Muilla näkyy olevan niin suloset mahat, mäkin haluun jo!
 
Mun vatsa on hävinnyt vatsataudin myötä... Eli suurin osa tuosta viimesestä omasta masukuvastani (ja ainoasta) on sitten ilmeisesti turvotusta.. Toivottavasti ainakin..
 
Yohanna: Äitiysfarkut henkkamaukasta :)
idaho: Mulla kanssa vähän elää toi mahan koko, mutta kyllä se isosti esillä on kuitenkin aina.  Vielä muutama viikko sitten oli aamuisin ihan litteä maha mutta illalla pallo.
 
Voi himskatti mitkä massut teillä on jo!! Mulla ei taida olla kun läskimakkara koristeena eikä kyllä juuri mitään huomaa 17+5, noo.. jospa se sieltä pulskahtais esillekin joskus, taidan olla teille vähän kade. emoticon
 
Takaisin
Top