MASUGALLERIA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

RV15+1                                                                        RV 16+2

Hirmusen nopeesti tuo nyt kasvaa! emoticon

Voi ihana maha aamutar! emoticon ja kaikilla muillakin ihanan pyöristyneet masut!  täälläkin vatsa pyöristyy kovasti mutta kuvaa en oo saanu lisättyä vaikka oon yrittäny :o en tiiä mikä siinäkin on :/

Voi mahoton ko on pyöreitä massuja!

Mulla on vaan semmonen alamasu pömpötys ja sitte läskit yläpuolella, kunnon kaksiosainen. En malta odottaa, että menee pyöreämmäksi.

On tosiaan monilla ihanat massut! :)
Mulla tullut kunnon kasvupyrähdys nyt. Hassua miten yhteen viikkoon kasvaakin niin paljon.. En ollut tajunnut,kunnes vertasin nuita kuvia. =D

Mä oon niin kade teijän masuista.. On itelläki se alkanu pyöristymään mutta lähinnä näyttää siltä et oon syöny vähä tuhdimmin viimeaikoina :) No ehkä se siitä tulee esiin.

Nyt ei minunkaan enää tarvitse odotella. Näkyy nimittäin tälläkin jo pieni vauvamasu. Perhekerhossa olleen terveydenhoitajan mukaan kohtuni on raivannut tiensä (ehkäpä jopa yön aikana) pois selästä ja kääntynyt kohti mahaa. Ja senpä takia se vain ilmestyi jostain.

Rv 18+1

Mulla kyllä on neuvola lääkärin mukaan kohtu hyvin etukenossa mutta ei silti
mitään vauvamasua näy. Paino on pudonnu raskauden alusta jo 9kg ja alavatsa
on sormilla tunnustellessa suht pyöreä ja kova mutta kyllä tämä oma massa
edelleen raskauden muilta ihmisiltä piilossa pitää.
Toivottavasti mäkin saisin edes jonkinlaisen söpön vauvamassun vielä. :)

Täällä kans kateellisena kattelen muitten masuja.. on viel niin pieni etten kehtaa ees kuvvaa ottaa :( 
Tissitki on viel paljon isommat mahaan verrattuna joten jos on löysä paita päällä niin masua ei näy yhtään.. 

vau!
Täällähän näkyy massuja :) ihania.
Minullakin, nyt rv 19 on kahdessa viikossa kummunnut tuohon eteen pieni pötsi.
ja jos ihan myötäsen paidan laittaa niin se maha kyllä sieltä näkyy.
Vihdoin! on se ihanaa kun alkaa huomata vatsan pyöristyvän.

Ihania masujaemoticon  Nyt mäkin taidan hahmottaa jo näiden omien makkaroiden seasta jonkinlaisen vauvamasun. Muiden silmissä se varmaan näyttää enemmän pelkältä turvotukselta, ei silti tohdi vielä kuvaa tänne laittaa. emoticon

Harmittaa kun ei tuo vauvamasu tuon kummemin näy...
 mutta kaippa tuolla jotain pyöreyttä alavatsassa on havaittavissa...?

Ihanasti kyllä vattat pompsahtaneet esiin.. Moon taitaa kyllä johtaa vatsan koolla.. (kohteliaisuus)emoticon

Takaisin