MASUGALLERIA

Nia

Puuhakas puhuja
Noniin, laitanpa meille tänne tämmösen. Voimma alkaa pikkuhiljaa lisäilemään massukuvia. Saa sitten seurata kasvua. Täällä ei oo muuta ko läskiä ja turvotusta vasta, sais siis tulla jo mieluusti masu esille... 

 


Noniin, vau. Sainpa lisättyä kuvan! Jeejee. Tuossa ois masuturvotukset rv 8+2 elikkäs yli viikko sitten. Pitäs ottaa tuoreempi pömpötys vielä.
 
Joillain kasvaa vatsa enemmän kuin toisilla. Olen nähnyt tapauksen rv34, ei ollut havaittavaa vatsakasvua laisinkaan. 
Tietääkseni varsinainen vatsan kasvaminen alkaa viikon 14 tienoilla pääsääntösesti, mutta toki ennen sitä saatamme havaita turvotusta, josta tuossa kuvassa ainakin tekstin mukaan oli kyse.
Kaiken näköisille ja kokoisille vatsoille onnea kuitenkin :)
 
Kävin tossa vakoilemassa heinäkuisiakin mahoja (kun oma laskettu aika voi hyvinkin olla heinäkuun puolella) ja sieltä löytyi kyllä hyvin monenkokoista masua! Että ei tuo Nian maha ole varmasti mikään poikkeus-juttu.

Mun oma maha on näyttänyt AINA siltä, että olisin raskaana, eikä siitä sen takia huomaa monikaan mitään vielä pitkiin aikoihin... Luulevat varmaan, että olen vaan vähän lihonut, hih! Mikä sekin on normaalia silloin tällöin. :)

Masu on "normaali" aina aamuisin, mutta turpoaa iltaa kohden kyllä älyttömästi ja näyttää ihan pallolta jo. Että vähän niinkuin 5 kk olisin...

Mun pitää kans ottaa jotku kuvat ja laittaa tänne. Ehkä 1 aamukuva ja toinen iltakuva, niin ymmärrätte mistä puhun. Niin ja siis saattaa hämätä aika paljon nämä kuvat, jos ei ole tuntenut mun normimahaa ennen (sen muoto on vaan aina ollut niin "raskausmahamainen")!

Nia, miten muuten lisäsit ton kuvan?!
 
maa: Lisäsin tuon kuvan johonkin internetin ilmaiseen kuvanjako sivustoon, olikohan aijaa.com ja siitä sitten tänne . Oliskohan näin :D, ei voi muistaa.
 
Hitto, ei tullu koko viesti. Niin se url osoite pitää laittaa semmoisten kolmiohakasten sisään. < tuommosten > ja sitten pitää kirjottaa ensin scr= ja siihen perään se url osote.
 
Hitto, ei tullu koko viesti. Niin se url osoite pitää laittaa semmoisten kolmiohakasten sisään. < tuommosten > ja sitten pitää kirjottaa ensin scr= ja siihen perään se url osote.
 
Mäki kävin heinäkuisia vakoilemassa, ja nyt odotan kovasti oman masun kasvamista! :) Täytyy lisäillä tänne omasta masusta kuva, kunhan muistaisin joku aamu ottaa ennen syömistä... Olen aina ollut hoikka, joten toivottavasti tää näyttäis pian vauvamasulta. Kyllä se nyt jo vähän pömpöttää emoticon
 


Oho, onnistui! :) En saanut tolla Nian ohjeella laitettua, mutta laitoin kuvan aijaa.comiin ja kopion sieltä ton html-kohdan ja pistin tähän sellaisenaan :)

http://aijaa.com/v.php?i=002827420523.jpg
Siinä vielä linkki isompaan kuvaan. Ei tosin suostu jostain syystä linkittämään?
Niin, ja eilen otettu kuva, rv 12 :)
 
Nia, Tiisa ja leluponi: Onko kyseessä eka raskaus? Ku oon kuullu et toinen raskaus näkyy jo aiemmin...
 
Oi että miten ihanaa, mutta toisaalta jotenki erikoista nähdä sit oma keho ton näköisenä mahdollisesti jo viikon päästä xD Noh toisaalta kohtahan se alkaa urakalla kasvamaan.. (11+0)
 
näkyykö raskaus ulospäin lihavalla naisella?
tunnen niin suurta kateutta noit teidän sulosia vatsoja kohtaan ku itellä on rv 12 eikä mitää näy koska olen valmiiksi jo sotanorsu
 
Suahili90: Ei meikäkään kyllä mikään keijukainen ole, kun tuota elopainoa 105kiloa :D Ja kyllähän tuo pönöttää maha siihen malliin, että paksuna ollaan. Eiköhän se sinunkin masu tule esille omalla ajallaan!
 
Takaisin
Top