Mulla kyllä tää kaksosmaha on ihan hirveän iso. Kaikki luulee, että oon ihan viimesillään, jotka ei laskettua aikaa tiedä ja että vauvoja on kaksi.:D Koitan saada tänne jotenki lähipäivinä kuvaa ladattua....:D
Että mua sitten ällöttää ku tuo maha on jo ylhäältä asti iso ja tissit niin isot että ne lätköttää mahan päällä jos ei ole liivejä. Siis en kestä. Mun tissit ei oo vielä koskaan osunut mun mahaan mutta nyt osuu. Kuvottavaa. :O
Onko joku muuten teistä jotka tietää kumpi on tulossa, huomanneet että pitääkö joku niistä vanhoista viisauksista paikkaansa, esim että jos odottaa poikaa niin karvat kasvaa tai jos on tyttö tulossa niin maha näkyy takaakin päin?
No mulla on pitäny se paikkansa ainakim toistaseks et kun poika tulossa ni maha vaan kasvaa eteenpäin ja muuten ei juuri mitään huomaa :) mut en mä mun karvoissa oo eroo huomannu :P
Minulla ei oo pitänyt paikkansa. Mulla on kaks tyttöä ja yks poika ja aina ollut vatsa suoraan eteen niin ku ois jalkapallon nielassut. Nyt odotan poikaa ja tuntuu että levenen joka suuntaan.
Vaikka vasta rv 20+1 niin mulla kyllä aika pallomaha. Olen aika lyhyt joten pompsahtia aika pian esiin. Bussissa eräs mummo oli huolissaan, etten saisi seisoskella esikoisen rattaiden kanssa ja jo 3vk sitten ihan vieras ihminen kysyi, koska on L.A? Vastasin vain :kesällä, kun en jaksanut niitä päivittelyjä . Esikoista odottaessa olin kyllä todella valtava, vaikka kaikki kilot ja vähän päälle katos vuodessa. Ihan selkee "poikamaha" :).
Mulla on kaksi tyttöä entuudestaan ja heidän odotuksessaan mulla on molemmista ollut ihan poika maha, eli kaikki vaan pallona edessä. Nyt poikaa odottaessani se pallo jatkuu myös reilusti sivuille
Itellä on ainaki vielä samanlainen maha muodoltaan kuin ensimmäisellä kerralla vaikka ensimmäinen oli poika ja tämä tyttö sen verran eroa että karvat ei oo vielä ainakkaan lähteny kasvuun... Saa nähdä sitten loppua kohden tässä kun vielä aikaa :)
Musta tuntuu, että tää maha leviää ja näyttää enemmän siltä kuin olisin syöny roskaruokaa pidempään.. Karvan kasvu taas on mielestäni hidastunut. Tyttöä odotan.
Mulla maha levinny joka suuntaan ja tuntuu hyvin täydeltä. Esikosta kasvo karvot mahaan ja nyt näistäkin kasvanut. Eli senkin perusteella tyttöö ootellaan. :D
Siis musta tuntuu että tää mun maha on levinnyt myös sivulle.. Takaa ei huomaa es että olis mitenkää kroppa muuttunu, mutta sammaa ei voi sanoa kyllä eestä ja sivulta katottuna :D