Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä olo kans kuin norsulla. :finger002

Mut ihania masukuvia tännekin puolelle taas ilmestynyt!

Linea negra täällä napaan asti. Vatsa leviää joka suuntaan. Ja tekee makeeta mieli (ennen oon ollu ennemmin suolaisen perään), eiks se makea meinannut just tyttöä?

Ei mun oo ainakaan tehny makeeta mieli, eikä oo line negraa ja tyttö hyvin suurella todennäköisyydellä masussa kasvaa. Tosin maha on levinny ja näytän tonnikeijulta. :D

Mulla linea ollut aina tuonne palleaan asti. Vatsa törröttää eteenpäin. Makeaa tekee mieli aina, koko ajan ja jatkuvasti :). Poikia masussa! :D

Rosalina, todella moni häkeltyy, kun sanoo odottavansa kahta. Suurin osa sanoo, että on pieni maha, vaikka minusta tuo on ihan isoksi jo tullut. En tiedä, millaisia sotanorsuja kaksosten odottajien pitäisi olla.. :D

Minusta kenelläkään kaksosodottajalla kesäkuisissa ei ole mikään järkyttävän iso maha, enkä koon perusteella osaisi kyllä sanoa, montako on tulossa. :)

Ehtiihän tuo vielä käsiin räjähtämään ennen kesää.

En ole itse nähnyt koskaan kaksosmahaa ja mielikuvaa mulla ei ole. Mutta oon melko varma, et tää sit paisuu varmasti :D en edes haluu tietää, mikä olo on sitten. Nytkin jo ihan vanhustyylillä arki hoidetaan.

Meillä on Elaffyn kans aika samankokoiset masut vissiin ja mulla on vain yksi vauva siellä :D mä oisin kunnon valtamerialus, jos tuonne pitäis saada vielä toinen mahtumaan!! :D :D

O-ou! Mä ajattelin että tuo Rievun kuva on manipulaatio....Hertsileijaa on kyllä valtava! Noi masunahat ei varmasti kyllä enää tule tuosta tokenemaan....

Takaisin