Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakin on ollu kaikki raskaudet sen muotoinen maha että takaapäin ei tietäs mitn :) karvat kasvaa normisti, oispa ihana jos ei kasvais :D

Mitään huipputieteellisiä päätelmiä ei siis voida näistä vetää :) Yks minkä muistan kans kuulleeni on se että jos linea negra nousee navanyli oottaa poikaa... itellä ei koko viivaa tuu joten en osaa sanoa juuta tai jaata..
miten korkeelle teillä kohtu jo yltään? Mulla se tuntuu nousevan kämmenen leveyden, vähän reilunkin navan yli ja tänään siis 23+2

Viikko sitten (22+1) neuvolassa oli kämmenen leveyden verran yli navan kohdun korkein kohta. Nyt on varmaan noussut vielä pykälän ylöspäin. Välillä tuntuu potkuja kylkiluissa. :)

Minulla on navassa luomi. En ole sitä ennen tiennyt, mutta nyt kun napa on muuttanut muotoaan, on luomi noussut esiin.

Maha tuntuu kasvavan hurjaa vauhtia taas..

Mullakin on yhtäkkiä pompsahtanu kohtu korkealle, on jo useamman sormen leveyden yli navan. Ite mitattuna 22cm muistaakseni :eek: mut keski-yläkäyrällä mun masunen on aina raskauksissa mennykin, joten en ihmettele..:rolleyes:

Eilen ku pitkästä aikaa aloin meikkaamaan niin huomasin että eipä ollut enää juurikaan silmäripsiä mitä laittaa. Sitten muistin että niinhän mun kaverillekkin kävi. Muut karvat kyllä kasvaa ylenpalttisesti mutta silmäripset lähtee ja mitkä jää niin katkeaa puolesta välistä. Kyllä on taas niin perseestä koko raskaana oleminen. Raskaana on muka kaunis. No mä en oo kyllä nähnyt vielä yhtään joka ois kaunistunut.

Nätti paita Laura! Ja söpö maha. :) paita näyttää samanlaiselta kuin ystävältäni saama. Minun päällä ei vain näytä yhtään noin hyvältä. :)

Kaksosmaha 20+3 eli viime torstaina. Ihan jäätävän iso!:O Yltää todelakin maha jo olemattomiin tisseihini asti.:D Henki on koko ajan ahtaalla kun maha painaa palleaan.:P

Muokattu viimeksi:
Ei oo mullakaan tullu linea negraa kummassakaan raskaudessa ja edellinen oli poika ja tämän pitäisi myös olla poika :) .

Takaisin