Masu & ulkoiset muutokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nnopa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä näin äskettäin yhden tutun kaupassa ja mietin että oisko se raskaana ku vähän alavatsa pömpötti. Niin nyt kuulin että olihan se ollut joo ja synnyttänyt heti kohta kauppareissun jälkeen täysaikaisen lapsen. Mulla ei ole niin pieni maha edes silloin ku en ole raskaana. :) Tuli hiukan lehmä olo. :@

Hhhhhh Riepu en voi olla nauramatta sun viestille :D hey mut jokaisella on omantyylinen kroppa ja raskaus. Ei se sun olemus taikka masu kyl mikään lehmäoloinen ole. Ainakin jos kuvaan on uskomista! Elä oo turhan ankara itsellesi. :)

Mä pidän itteeni isompana ku olenkaan. Kuvassa näytän pienemmältä ku tästä suoraan alaspäin katsoen omaa pötsiä. :D

Mua kanssa on alkanut nyt häiritsemään kun tuntuu että tarttee oikein rötvätä tuolissa jotta ois hyvä olla. Ja että vatsaa ei saa edes sisäänvetämällä juuri mitään sisäänpäin. Eli hirveä morkkis siitä että on nyt yht'äkkiä näin iso vatsa. Mietin vain, että pitäisikö jättää pois parit jälkiruuat sieltä ja täältä - vai mitä. :meh: Huomenaamulla saakin taas ottaa kuvaa ja mitata ympärystä... :rolleyes:

Ilmeisesti massakausi menossa! Saa nähä millanen jätkä sieltä meinaa tulla :grin Onneksi oma paino on noussut sen abaut 4kg, eli en ainakaan vielä huolestu :grin

Musta tuntuu kans et tää maha kasvaa nyt ihan hirveetä vauhtia. Kauhullaootan et kuin iso maha mulla on sit kolmen kk päästä :/

Mullakaan ei vaaka taida vielä näyttää kuin +3..3,5kg, mutta silti jotenkin tämä kahvikuppiteline ahdistaa.

Saa nähä... :rolleyes: kun nyt sais pidettyä ittensä loppuun asti aktiivisena toisin kuin aiemmissa raskauksissa. Nyt alkaa vaikein osuus, kun maha rajoittaa koko ajan entistä enemmän tekemisiä. :dead:

Rosalina: Mulla ihan samat norsufiilikset! Näytän nyt siltä kuin osa porukasta tulee näyttämään sitten, kun lähtevät synnärille. o_O

Multakin kysyttiin tänää kun olin tukivyöostoksilla myyjä: koskas on laskettu aika? Minä: kesäkuun alussa myyjä: no ehditään sä sit tätä vielä pitää. Se varmaan luuli et oon tässä kuussa synnärille menossa...

Työkaveri osoitti mun lihonutta pötsiä kesällä ja onnitteli vauvasta. Sanoin että en ole kyllä edes raskaana. :D Sitten ku olin syksyllä raskautunut ni kävin ilmoittautumassa sille. Sitä hävetti niin vietävästi että oli kysynyt. Että jos oli pötsillä kokoa jo kesällä ni arvatkaa onko nyt?!

Mä en tiiä mistä johtu kun olin viikolla 5 jolloin maha ei ollu vielä kasvanu niin 2 työkaveria kävi kysymässä et oonko raskaana, molemmilla on kyllä lapsi/lapsia...

Takaisin