Massukuvia :)

pistetään nyt taas ajankuluks tällästä kännykkäkuvakollaasia, ja pahottelut jos jotakuta häiritsee kun oon joka kuvassa ilman vaatteita :smiley-ashamed008 tasasen iso oon ollu, vaikka kyllä tässäkin on kasvua havaittavissa suuntaan jos toiseen
rvt.jpg

Ihanan kauniita vauvavatsoja kaikilla! :) Herkistyy kyllä kuvia katsoessa. Tunnustan, että erityisen kauniilta minusta näyttää ne mahat, joista napa työntyy jo ulos. Toiveena että saisin itsestäkin otettua vielä julkaisukelpoisen kuvan ennen vauvan syntymää.

thänks suhwi! :) Eilinen lääkärikin alko keksimään lauseita miks oon näin iso, meinasin kyl sanoo sille että mä omasta mielestäni ees oo nii pidä turpas kii. Kyl tästä sallitusta muhkeudesta jotenkin nauttii kun ei tarvii piilotella makkaroita :cheers

Tessa Eipähän jää huomaamatta.. ;) Mut sulla on kyl tosi siro maha! Ainaki ku omaani vertaan, mulla sf-mitta 35 eilen neuvolassa.. Mut sie oot muutenki paaaaaljon hoikempi ku mie.. ;)

Joo ei jää huomaamatta, kun näyttöön mäjähtää koko ruudun verran pakkia :D Ja kiitos, mukavalta kuulostaa jos se vielä tuon kokosesta kuvasta välittyy sirona.

Snuikkeli Ei oo tainnu vaavi laskeutua vielä? Näyttää ainaki sun maha olevan ylempänä ku itellä..

Suhwi, joo ei oo kauheasti laskeutunut joskin vähän kyllä. Toisaalta oon niin lyhyt et en tiedä laskeutuuko kauheasti missään vaiheessa. Alavatsaa vihloo paljon joten mietin kyllä oisko se merkki kiinnittymisestä? Kun supisteleekin paljon...

Snuikkeli Uskosin, että se maha kyl tipahtaa ihan selkeesti sit ku vauva alkaa laskeutua ja viimestään sit ku se kiinnitty lantioon.. Mulla ainaki tuli tyyliin joku 5cm rako tohon rintalastan alle ku pimu junttas päänsä lantioon. :) Ihana tunne ku voi hengittää vähä helpommin.. :)

Takaisin