Iines, mulla kommentoidaan samoin, että kylläpäs tuo maha on pieni. Tuntuu toisaalta hassulta ja välillä loukkaavaltakin. No eihän se kovin isokaa voi olla, ku laihduin niin paljon raskauden alussa ja ekalla kolmanneksella. Toisaalta olen myös pitkä nainen, joten varmasti osa mahasta katoaa suoraan pituuteen. Uskon, että kai sitä tässä hormoonimyrskyssä ottaa kaikki tuollaiset kommentit jotenkin negatiivisesti vastaan, varsinkin, jos on muutenkin asiat vähän sekaisin.... Isompaa masua odotellessa... [:)]
Lella: Ei ole toiminu sekään. Vaikka kuinka miestäni hellisin ja huomioisin, niin hän ei toimi samalla tavalla. Tää alkaa olla jo tosi rasittavaa ja Raskasta... En oikein tiä kuinka tulis toimia tai kuinka tulis asioista keskustella, ku mikään ei toimi. Mies ottaa mun kaikki puheet nykyään ihan hirveen negatiivisesti ja kääntää kaiken niin, että ihan ku oisin tarkoittanu jotain hirveän pahaa. Tuntuu ihan paskalta tommonen, ku mitään sellaista en yritä. Haluan vain keskustella enemmän ja kaikesta ja ku ennen meidän suhde oli semmonen, että voitiin puhua lähes kaikesta. Nyt mies taas luulee, että haukun häntä tai valitan asioista. En tajua, vaikka kuin puhuisin niin aina tulee riitaa. Hankin jo ajan parisuhdeterapeutiltaki, jos se vaikka opettais meidät uudestaan puhumaan toisillemme... Tuntuu vain välillä, että haluaako tuo mies enää ees puhua mulle. Tai mitä se oikein haluaa. Tänään aloitin puhumaan seksistä, arka aihe juu tiedän. Mutta yleensä ollaan siitä voitu puhua ihan noin vain. No mies luuli, että haukuin häntä tai edellistä kertaamme ja arvaatte varmaan millainen soppa siitä sitten syntyi... Sitten hän on mulle aina painottanu, että pitää siitä, että ilmaisen haluni selkeesti. No sitähän minä yritän ihan parhaani mukaan, mutta välillä tympäsee ihan kympillä se, että hän ei sitte viitti ilmaista yhtään mitään. Minä saan olla aina se, jonka pitää ilmaista halunsa.
Sitten sekin ottaa päähän, että miehen mielestä jokaisen pitää itse luoda oma onnellisuutensa. Olen osittain samaa mieltä siitä, että ei kukaan toinen voi toista tehdä täysin onnelliseksi, jos itse ei yritä, mutta kyllä mun mielestä parisuhteessa toinen tekee toisen onnelliseksi myös.
Sitte ottaa se päähän, että mies ei voi koskaan sanoa, että olen kaunis tai kehua mua ylipäätään mitenkään. Hänen mielestään sellainen tuntuu teennäiseltä tai se ei vaan ole hänen tapansa. Ja kyllä mä tiedän olevani kaunis, mutta ois se nyt kiva kuulla omalta mieheltään edes joskus. Samoin muitakin kehuja. Mutta ei...