Heips, ei ole pitkään aikaan ehtiny koneen ääreen. Viikko on mennyt nyt ilman kauheeta pahoinvointia. Elikkäs se kesti sellaiset 8viikkoa.
Nyt on alannut olla jo vähän virtaa ja olen hiukan saanu jo kotiaki laitettua. Ihan mukavaa ku alkaa olla hiukan edes oma ittensä [:)] Tänään hain kaapista jo vatkaimetkin, josko sitä oikein leipoiski taas joku päivä.
Liikkunu en juurikaan ole, ku kunto ollu niin huono ton pahoinvoinnin takia, mutta ajattelin että nyt voisin alkaa kunnostautua ku taas jaksaa :) Ihanaa ku pääsee vähän lenkkeilemään ym.
Säde, ei muuta ku liikut vain omien tuntemuksien mukaan. Jos siitä kerran nautit, niin ilman muuta. Tuota ratsastusta ikävä kyllä kannattaa välttää. Olisin itteki halunnu ratsastamaan, mutta ei tohdi.
Vauvan vaatteita tullu ostettua paljon, samoin pinnasänky 6€, sitteri 2€, pinnasängyn suojus 5€, imetystyyny 5€ ja semmonen kantoreppu mikä lie 2,5€ kirppareita olen kierrelly ihan hulluna ja niist kyllä löytää tosi hyvää tavaraa tosi edullisesti. Olen löytäny juuri sellaisia mitä olen itte halunnu. Nyt pitäis sitte viel jatkaa shoppailua, jos löytäis viel jotain muutaki edullisesti [:)]
Sitten mies lupasi korottaa mun vanhan meikki/koulupöydän hoitotasoksi, ku yhtenä yönä pohdin, että siin ois hyllyt ylhäällä ja kaikkea, et se ois tosi mahtava hoitotaso. Siihe pitää mennä ostelemaan sitte jotain levyjä ja pehmuste tieytty, niin tulee aivan juuri sellainen hoitotaso, ku olen haaveillu. Sinne alle saa lelulaatikotki kivasti, ku laatikostojen alle jää sitte semmonen 40cm tilaa [:)]
Semmosta tänne päin kuuluupi :) Rakenne ultra vasta heinäkuun loppupuolella, joten meillä viel jännitetään tuleeko tyttö vai poika [:)]