Marrasmurut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gaiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voihan kökkö, musta on nyt alkanu tuntuu ett mulla on jo nyt vauva, äijä käyttäytyy kuin uhmaikäinen kakara... huh huh si muutaman vuoden kuluttua ku niitä on kolme[;)]...
Tiedän ett ei oo aina helppoa ymmärtää raskaanaolevaa naista, mutta...

ALKUPERÄINEN: nobody

Sain miehen kotiin juhannukseksi ja tällä kertaa ukko pysynyt tyytyväisenä [;)] Saas nähdä lähteekö jo huomenna takaisin töihin vaiko vasta maanantaina..

Ärsyttää kun se on niin vähän kotona.. Kyllähän mä täällä yksinkin pärjään, mutta kuitenkin kun on tuo mies kuvioissa mukana niin olis kiva kun vois jakaa tän ensiraskauden ja kaiken siihen liittyvän sen kanssa..

...ja tosta dementiasta.. mä etin nykyään jatkuvasti kaikkea ihan ekana jääkaapista [8|] Ihan sama olinko kahvipakettia vai kattilaa ottamassa [:D] ja sitten huomaan tuijottavani jääkaappia ja ihmettelen että mitäköhän olin tällä kertaa hakemassa..

Joo sulla on vähän sama kuin mulla että jääkaappi pitää ekaksi tarkistaa [:D]

Olis se mukava jos se mies olis mukana siinä alussa niin sekin tietäs mitä siellä sun sisällä tapahtuu [:)]

Meillä odotetaan kovasti että mies tuntis ekat potkut,mutta ei ole vielä hän niitä tuntenut, vaikka kuinka on kättä pitänyt masun päällä..

Meillä kans odotetaan sitä kovasti että mieskin pääsis tuntemaan pojan potkut ja liikuskelut, mutta täällä joudutaan vissiin odottamaan vähän pidemmälle, eli siihen kun potkut on jokseenkin säännöllisiä ja vähän voimakkaampia.. ite oon tuntenu niitä liikkeitä ja jopa pari potkuakin mahan päältä mutta niitä ei tietenkään tule sillon kun mies olisi kotona..

Dementtiaa on ilmassa täälläkin. Parasta oli ku yx päivä kadotin ruokani kesken syömisen ku käväsin välillä miehelle sanomassa jotain. Olin sitte tunkenu sen lautasen vaatekaappiin jossain ihme välissä ja viel pistäny yhen paidan siihen päälle. Miten ihmeessä tollaista voi tapahtua???? [:D]

Tänään täällä höyrynny iha hulluna. Kirjoitin yhen esseen yliopistoon ja hela päivä meni, mutta nyt saan sitte ehkäpä huomenna ottaa vähä rennommin. Saan taas annettua itelleni anteeksi, etten ole tehny piitkään aikaan mitään [:D]

[:D] Oijoi.. mä nauran ihan katketakseni! Miten voi hukata ruokansa vaatekaappiin paidan alle?? [:D] Se ei siis ole vielä mitään, että mä laitan väärän levyn aina päälle ruokaa laittaessa.

Tarunen, on siinä mahtanut olla pienoinen miettiminen, mihin lautasen laittoi [:D]

Samaa ilmiötä ollut ilmassa jo viime raskaudesta saakka, sen jälkeen minut on tunnettu neiti hajamielisyytenä ja muistamattomana[8|]
Hukkaan mm. avaimet jääkaappiin ja kännykän kenkään seurauksena siitä, että kanniskelen em. tavaroiota mukanani, kunnes muistan jonkin tekemättömän asian ja lasken nämä hyppysissä olevat tavarani "väliaikaisesti" käsistäni asiaa juurikaan tiedostamatta. Seurauksena villiä ravaamista ja etsimistä ympäri taloa, ja yleensä tietenkin juuri ennen töihin lähtöä[&:]

tänään hukkasin ostoskorin citymarketissa. ei mitään hajua minne sen siellä jätin, toivottavasti henkilökunta vie jogurtit takas kylmään.. :D tajusin sen kenkäosastolla hengailun jälkeen. [8|]

hain sitten uuden korin ja täytin sen samoilla tuotteilla, ainakaan siinä matkalla en entistä koppaa nähnyt [:D]

oon huomannu itessäni tämän saman ilmiön, että unohtelen asioita ja hukkaan tavaroita. Käytiin ystävien luona kylässä tossa yks päivä, ja unohin laittaa lähtiissä takin päälle. sinne jäi takki ja avaimet ystävän naulakkoon roikkumaan :D :D 

Ihanaa etten ole ainoa jota tuo hajamielisyys vaivaa [:D] Toivon mukaan tämä ei vaan jää päälle [;)]

Täällä innolla opiskeltu lähiaikoina ja viikonlopuksi mies lupasi viedä mut reissaamaan pitkin suomea. Ihanaa!

Joo hyvä kun en minäkään ole ainoa [:D]

Kyllä tänäänkin töissä tuntu ettei muista mitään ja koko ajan sais olla joku joka kahtoo perään [:)]
Mun ukkeli lähti eilen pohjoseen kalaan muutamaksi päiväksi [:(] Ja se sano eilen että sillä on sitten tulevalle omat perho vehkeet valmiina [:D][:D] Hieman huvitti

hauskaa viikonloppua kaikille!

me lähdemme kohta ajamaan kohti Tahkoa. mies menee pyöräkisoihin ja mä meen "huoltojoukkoihin" eli ottamaan aurinkoa ja syömään. ei paha!

Tää masu lähtee osastolle lepäämään.. rupes yöllä tihkumaan lapsivettä (joka siis tänään sairaalassa varmistettiin) joten nyt jännätään että mistä johtuu ja auttaako täyslepo tarkkailussa..

Oivoi, nobodylle ja masulle nyt paljon hyviä vointeja! Toivotaan, että levosta on apua, eikä kyse oo mistään vakavasta!! ?

Nobodylle voimia ja kaikkea hyvää, toivon mukaan siellä pärjätään hyvin.

Ihanaa ku monet marrasmurut pääsee lomailemaan ja nauttimaan säistä, vaikka välillä pakkaa hiukan liian kuuma olemaankin (onneksi autossa edes on ilmastointi). Mun viikonloppuloma meni oikein hyvin ja oli ihana kierrellä miehen kanssa suomea, tai lähinnä länsirannikkoa kierreltiin [:)]

Heipä hei! Täyslevossa ollaan joten sain jopa osastonhoitajalta erikoisluvan käyttää mokkulaa sängyssä :) Eilisestä lähtien oon saanu antibiootteja suonensisäsesti, niitä annetaan 3 päivää joten samantien en kotiin pääse. Nyt pitää vaan toivoa että siellä on vain pieni reikä joka umpeutuu itsestään.. että ei rupeisi supistelemaan tai että vedet menis kokonaan.. Ultrattu on jo pariin kertaan, huomenna varmaan uudestaan, ja pikkuinen on hyvin kasvanut ja muutenkin näyttää kaikki hyvältä.. vuotoa lukuunottamatta :(

jaksamisia! kyl kaikki menee parhain päin [:)]

näissä tapauksissa tulee aina ajatelleeks et kyllä meistä pidetäänkin hyvää huolta, ei kaikkialla näin.

Takaisin