Marraskuun syntyneet <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Stork
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viime päivinä on syntynyt paljon marrasvauvoja, onnea tuoreille äideille ja perheille.

Onnea kovasti kaikille!! Itse tuota kysyinkin synnytysvalmennuksessa, että jos on jo useampi viikko sitten todettu paikkojen jo olevan vähän auki, ja kohdunkaulankin lyhentyneen jo, tuleeko se lähtö sitten nopeampaa.. Senkin jälkeen joka viikko supistellut useampana yönä. Hieman jänskättää, jos tuleekin nopsa lähtö :eek:

Hei! Haluaisin muistuttaa, että Eetuha on ihanasti pitänyt yllä listaa myös syntyneistä vauvoista tuolla Marraskuun mammat 2014- ketjussa, että muistakaahan sinne käydä ilmoittamassa pyydetyt tiedot :)

Jotenkin arvelin et tääl saattaa joku miettiä meikäläistä... Juu. Mä oon kokenut kaikki käynnistyskeinot ja synnytyksen epiduraaliin asti. Alatiesynnytys jäi kokematta, lopulta tehtiin sektio. Edelleen sairaalassa, tänään odotetaan laskevia crp-tuloksia kummallekin. Synnytystarinan jaan tarkemmin myöhemmin, tai voitte ostaa sen bestsellerinä kirjakaupoista ens syksynä. Tyttö/13.11. Klo 20.07/rv 41+2/la 4.11./paino 4510g ja pituus 54 cm/TAYS

Paljon onnea Lilliputtis!!! :) ja todellakin voimia toipumiseen, ei ollut helpoimmasta päästä teidän neidin maailmaan tulo :(

Paljon Onnea Catjus ja perhe! Mietinkin, että oletteko viikonloppuna jossain, kun en nähnyt täällä kirjoituksiasi. :)

Takaisin