Marraskuun syntyneet <3

Onnittelut *Lumolle*-, Tirpulalle-, Piitu90lle ja Mini39lle perheineen pikku kultakimpaleista ♥
 
Hei, Päästiin eilenä kotiin sairaalasta ja kotona tajusin että ei saatu niitä lahjuksia?! Saako ne vain esikoisen kohdalla vai kaikki? Koska ja milloin olette niitä saaneet? paikka kättäri/ asutaan helsingissä.
 
2toiveena tarkoittaa varmaan sitä Libero-hoitolaukkua ja Pampers-laatikkoa?
 
Mä sain ne mukaan neuvolasta. Juniorista ekalla punnitus käynnillä ja tytystä toiseksi viimeisellä käynnillä.
 
joo noita laukkuja jäin kaipaamaan :) ehkä ne saa sitten neuvolasta tiistaina! esikoisesta sai sairaalasta! kiitos vastauksista.
 
Mä mitään laukkuja tai laatikoita ole saanut. En kättäriltä enkä neuvolasta...ja esikoiseni siis sain.
 
Mä sain jo rakenneultrassa mukaani semmosen laukun, se hoituri siellä sano, et ne on näytepakkauksia jota nyt just sillon sattu siinä olemaan.
 
Juu kaikki ei niitä tosiaan saa, riippuu alueesta ja menekistä :) Se "ihana" Liberolaukku meil kyl yleensä saadaan osastolta.
 
Lähes 2 vrk synnytyksen jälkeen kiireellisellä sektiolla syntyi tyttö tänään klo 13.20. Painoa 3970g, pituus 51,5 cm, pipo 36 cm. Äiti menetti sen verran verta leikkauksessa, että vuodelevossa kerätään voimia tämä päivä. Palaan synnytykseen yms myöhemmin.
 
Takaisin
Top