Liljankukka_
Näppärä viestien naputtelija
Meidän prinsessa syntyi klo.10.14 ja oli 3235g, pituus vielä mittaamatta. Ei ollut siis yhtä iso kun veljensä
Ihanan tyytyväinen kaveri! Tässä se vieressä paidan alla tuhisee :) kerran käynyt jo onnistuneesti tissillä. Mä odottelen et saan ruokaa tunnin sisään!! Nälkä!!! Mies lähti hakemaan esikoista mun äidiltä ja ne menee kotia syömään. Tulee sit illasta yhdessä moikkaa mua ja uutta tulokasta! :)
Mä odotan myös hulluna että saan nousta ylös, oon maannut paikoillani koko päivän. Kuulemma kohta kun syön saan nousta istumaan ja illasta käppäillä. (Sektio siis rajoittaa)
Tsemppiä muille nyky hetkeen ja tulevaan!!! Mä odotan että pääsen ottaa tän ihanuuden syliin ja vaihtaa vaippaa ja ja ja... :D mut kun pitää vielä pötköttää, murr!
Mä odotan myös hulluna että saan nousta ylös, oon maannut paikoillani koko päivän. Kuulemma kohta kun syön saan nousta istumaan ja illasta käppäillä. (Sektio siis rajoittaa)
Tsemppiä muille nyky hetkeen ja tulevaan!!! Mä odotan että pääsen ottaa tän ihanuuden syliin ja vaihtaa vaippaa ja ja ja... :D mut kun pitää vielä pötköttää, murr!