Marraskuun syntyneet <3

Moikka pitkästä aikaa,
Meidänkin paketti saapui perille, jo 26.11, mitoin 4100g ja 53cm. :love7
Sekä äiti että tytär voivat hyvin, olin vain hukannut salasanani enkä vauvakuplastani saanut aiemmin aikaiseksi sitä ruveta etsimään...:oops:

Äidinrakkaus on ihmeellinen asia! Onnea puolestani teille kaikille muillrkin marrasmuksujen mammoille ja ihanaa ja vauvantuoksuista alkanutta vuotta!
 
Mä pyörin täällä marraskuisissa, kun alunperin la oli 26.11., muuttui sitten ultrassa 2.12. Kerron tässä lyhyesti kuulumiset, kun olen sittemmin pääosin tuolla joulukuun puolella hengaillut.

Raskaus meni hyvin ja vielä yli viikko la:n jälkeen porskutin raksalla sirkkelöimässä paneeleita ja touhuten pesänrakennuksen parissa. Lopulta meidän suuri-pieni mies syntyi 16.12. Rv 42+0. 3775g / 53cm / ja 37cm takakuuppa :wink.

Synnytys kesti vesien menosta 53 tuntia, josta supistuksia 50 tuntia. Jaksoin luomuna kaksi vuorokautta nukkumatta, kunnes oksitosiinia oli tiputettu pari tuntia suoneen, suostuin "kokeilemaan" ilokaasua ja tulin niin känniin, että siitä parin tunnin päästä suostuin myös epiduraaliin. Kohtu ja minä oltiin aivan puhki, mutta sain kuin sainkin kätilön tuomiosta huolimatta pönnättyä suuripäisen pojan maailmaan ilman imukuppia. Kaikki on mennyt hyvin, ja poika kasvaa kovalla ruokahalulla. Mennään jo Liberon 3 vaipoissa :D.

Onnea kaikille marraskuun vauvoille ja äideille!
 
Takaisin
Top