Miun exä oli alkoholisti, narsisti ja kaikkea muutakin pas*aa. Esikkoa odottaessa olin yksin parisuhteessa. En saanut vauvan synttmän jälkeen käydä missään yksin, koska eihän isä millään ois tytön kanssa jäänyt. Alkoi jopa puhumaan silloin, ettei aio tunnustaa isyyttä koska haluaa isyystestit. Monta kuukautta meni, ennen kuin pääsin yksin ruokakauppaan tai edes suihkuun! Olin nuori ja sekaisin rakkaudesta, vaikka elämä oli yhtä helvettiä. Kulisseissa elettiin... Tehtiin kuitenkin toinen lapsi. Pojasta sama homma, hirveä epäily oliko poika hänen jne. Olin todella masentunut ja edelleenkään en päässyt mihinkään ilman 2v taaperoa ja vauvaa. Illanviettoon halutessani piti lapsille etsiä hoitaja, koska miehen täytyi tulla mukaan hengittämään niskaan.
Kaikki repesi käsistä lasten ollessa reilun 4v ja 2v. Eräs pakkasaamu keväällä 2011 istuin aamukahvilla, kun mies tuli luokseni ja alkoi länkyttää heti aamusta kaikesta turhasta. Siihen loppui. Sanoin miehelleni ainoastaan yhden lauseen: Pakkaa reppu ja lähde, nyt riitti. 9 vuoden suhde päättyi.
Siitä alkoi mulla uusi elämä lasten kanssa kolmisin. Muutettiin pienempään kotiin ja lapset muuttuivat täysin. Pienemmän lapsen uhma loppui, esikoinen oli iloisempi ja itse olin onnellinen. Yksin lasten kanssa kyllä jouduin paljon laittamaan heitä hoitoon, jotta sain hengähtää välillä. Reilun 2 vuotta elin sinkkuna ajatellen, etten koskaan tule tarvitsemaan miestä enkä halua enempää lapsiakaan. Olin tyytyväinen oman elämäni kuningatar.
Mutta, niin se elämä muuttuikin vielä paremmaksi, kun viime vuonna toukokuussa eräs 5.3vuotta itseäni nuorempi herrasmies kysyi saako kahvit. Se perjantai-ilta aloitti uuden vaiheen elämässäni. Tämä herrasmies oli siitä alkaen joka päivä meillä. Lapsenikin kiintyivät ja kesä meni hurmiossa :) Olin korviani myöten rakastunut ja sitä tunnetta en ollut koskaan ennen tuntenut. Lokakuussa minua kosittiin. Joulukuussa herrasmies muutti meille. Haaveet vauvasta heräsi meillä molemmilla jo syksyllä. Maaliskuussa sain positiivisen yllärin tikkuun ♡ Nyt olemme onnellinen rakastunut pari, joilla on jo kaksi lasta ja ensimmäinen yhteinen syntyy näinä viikkoina. Mies on elämäni valo lasten lisäksi. Hän rakastaa meitä ja pitää meistä huolen. Koskaan en uskonut tällaiseen rakkauteen, olinhan elänyt 16vuotiaasta asti 9vuoden ajan tuhoten omaa elämääni. Lapset sain exältä, en mitään muuta hyvää, paitsi opetuksen siitä, että nurkan takana voi olla jotain paljon parempaa!
Olenkin kirjoittanut toiseen ketjuun kuinka huomaavainen mieheni onkaan ♡ Tuleva iskä ei todellakaan malta odottaa, että vauva syntyy täydentämään perhettämme. Olen onnellinen :)
Halusin jostain syystä kirjottaa tän, koska tuli paha mieli teidän puolesta, joilla miehet ovat välillä ääliöitä. Omanikin on joskus, mutta ei koskaan jätä meitä toiselle sijalle. Olkaa rohkeita ja nostakaa kissa pöydälle. On kyse sitten kotitöistä tai vauvan asioista, mutta älkää kuitenkaan luovuttako rakkaudessa. Rakkaus, sitä en koskaan tuntenut exäni kanssa. Järki ei vaan luistanut silloin. Hyvää sunnuntaita kaikille :) ♡
Terveisin rv38+0