marraskuun porinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iitu90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me kuljetaan koko talvi tunturissa suurinpiirtein 10-15pv/kk. Ite teen töitä osapäiväsesti ja miehellä isyyslomat ja vuosilomat pitämättä..

Huh huh..oonkohan mä ihan hullu kun keksein hyvän joululahjan miehelleni, mutta tiedän et vähän ankeeta hänen on mennä sinne yksin. Eli kyseessä olisi Apulannan keikka 16.4.2016, eli kuukausi ennen laskettua aikaa ja mietin et kehtaanko ja jaksanko itse olla mahan kanssa keikalla :D Onneksi ei olisi mikään baarikeikka vaan ihan kunnollinen.
Mie niin haaveilen et päästäis johkin käymään, mutta nyt työt vie niin paljon aikaa ja mieheni säästelee lomiaan isyysvapaiden väliin aikalailla niin taitaapi olla haavetta vaan vielä pitkän aikaan..

tykkäsin siis tuosta että olet joululahjan keksiny, täällä on edelleen ihan auki mitä ihmettä keksisin :confused005

Me ei osteta toisillemme varmaan joululahjoja, on aika pitkä lista uuteen asuntoon ostettavia juttuja niin aateltiin siinä sit säästää :) säästyy myöskin ikävältä pohtimiselta ja pään seinään hakkaamiselta jos the joululahjaidea ei vaan automaattisesti putkahda päähän.

Mä ostan miehelle joululahjan, tai no yhteiseen käyttöön se varmastikin tulee. Mies on halunnut ko. tavaraa jo pitkään, muttei ole raaskinut hankkia. Muulloin ei tuhlailla, niin jouluna voi taatusti kivan lahjan kyllä ostaa. Mies ei todennäköisesti hanki mulle mitään, koska olen kieltänyt. Siis hän on maksanut isomman osan menoista + tämän syksyn aikana hoitanut mua ja kotia, kun välillä on uuvuttanut, niin tuntuis kivalta, jos mä saisin kerrankin muistaa häntä. :)

Huh huh..oonkohan mä ihan hullu kun keksein hyvän joululahjan miehelleni, mutta tiedän et vähän ankeeta hänen on mennä sinne yksin. Eli kyseessä olisi Apulannan keikka 16.4.2016, eli kuukausi ennen laskettua aikaa ja mietin et kehtaanko ja jaksanko itse olla mahan kanssa keikalla :D Onneksi ei olisi mikään baarikeikka vaan ihan kunnollinen.
Mie niin haaveilen et päästäis johkin käymään, mutta nyt työt vie niin paljon aikaa ja mieheni säästelee lomiaan isyysvapaiden väliin aikalailla niin taitaapi olla haavetta vaan vielä pitkän aikaan..

Apulannan keikka kuulostaa kyllä hyvältä! Jos sä et pääse, niin olisko hänellä joku kaveri, joka vois mennä sun lipulla? Mä olen ostanut yhdet liput appivanhemmille ja meille, mutta en tiedä pääsenkö menemään (kans huhtikuussa, et riippuu...).

Samaa mietein et ostan hälle ja itselleni. Jos tuntuu etten jaksa ni joko myyn hänen veljelle lipun (jossei muuten hanki lippua kun kuulee lahjasta) ja jos hällä on lippu ni voin hyvin mielin vaan myydä lipun..tai sit otan järjestäjiin yhteyttä et varaa mulle tuolin johonkin xD

Takaisin