marraskuun porinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja iitu90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä ainakin haluun pakkauksen, mun mielestä se jotenkin kuuluu odotukseen! :) ja olen esikoisen jäljiltä hävittänyt kaikki vaatteet!
Isommat tarvikkeet on tallessa, mutta haluan päästä shoppailemaan pienelle! :)

Mulle kelpais tän vuoden pakkaus, kun siinä oli oikeesti molemmille sopivia vaihtoehtoja. Ja pidän vihreestä :)

Mä en tän vuoden pakkauksesta oikeen tykänny mutta pakkauksen mä otan oli se sit 15 tai 16 mallia. Siel on kaikkee tarpeellista jutskapraadaa ni en sitten välitä siit et jotkut värit ei miellytä, pikkumaistahan se olis :)

en ole itse edes katsonut pakkausta vielä mutta otan sen jokatapauksessa:) esikoiselta on pitkälti vaatteet tallessa, tosin pieniä on tosi vähän että niitä joutuu kuitenkin lisää ostamaan. toki siinä tapauksessa jos onkin poika tulossa niin sitten joutuu enempi vaatetta hommaamaan uutta ainakin isompaa, pienemmät on pitkälti unisexiä ni menee pitkälti kummalle vaan.:) ja joo, en oo hirveesti ihan vauvana etenkään innostunu noista pinkeistä hörhellyksistä :grin

Joko olette hakeneet odotusoppaan apteekista?aiemminhan sen sai neuvolasta mut nyt siirtynyt apteekkeihin.Minä kävin tänään jo hakemassa.

Minä sain vielä keväällä alkaneeseen raskauteen sen neuvolasta. En viitsi uutta hakea kun sama kirjahan se olisi. :)

Me ei aiota ottaa pakkausta, esikoiselle toki aikanaan otettiin. Mulla on vieläkin ne makuupussi, peitot yms isommat jutut siitä pakkauksesta tallella joten en koe tarvitsevani toista settiä niitä. Vaatteita ja muuta tarvittavaa saa kyllä hyvin sillä rahalla jos jaksaa kiertää kirppiksillä, niissä kun on tosi paljon hyväkuntoisia vaatteita halvalla kun ei ne pienimmät kerkiä käytössä hirveesti kulumaan. Varsinki nää paikat missä on pelkästään lapsille käytettyä tavaraa kaupan on tosi käteviä ja mulle niitten kiertämisestä on tullu melkeinpä jo harrastus. :)

Mäkin joudun käyttää jo mammavaatteita miltein päivittäin. Oon tosin nyt Rv15+1 tänään. Tosi hassuu kun ei mulla esikoisen kanssa tarvinnu viellä puolessa välissäkään käyttää äitiysvaatteit ja nyt on jo pakko. Tosin sillon oli lähtöpainokin enemän että kai se vauva hukku sinne masumakkaroiden sekaan :p Mut nyt kyllä nautin kun saa näyttää raskaalta jo tässä vaiheessa :Heartpink Vihdoin uskalsin jopa kertoa omalle perheelle tästä masuasukista, itsellä alkaa oleen vihdoin luotto siihen että ehkä tää nyt loppuun asti viellä menee kaiken alku ongelmienkin jälkeen :Heartred:shy: Mies ei oo viel kertonut mut ehkä hänkin nyt viikonlopun aikana.
Mulla ei ees aijemmin oo ollu mitään fiilistä että kumpi ois tulossa, mut nyt on tullu ihan fiilis et ois poitsu :Heartblue Katsotaan :rolleyes:

pitää vielä lisätä että hyvin harvoja vaatteita on ihan uutena kaupasta esikoisellekaan tullut ostettua, suosin itse pitkälti nettikirppua kun niin harvoin pääsen rauhassa itsekseni kaupoilla pyörimään ja esikoisen kans se on sit mitä on:rolleyes: noilta nettikirpuilta tulee sit yleensä ostettua yhdeltä myyjältä vähän isompi kasa sit kerralla:)

Mä haluisin jo ruveta shoppailemaan äitiysvaatteita, mutta aattelin ootella sitä mahan kasvamista ensin. Käytän aika pitkälti mekkoja ja legginssejä normaalisti, enkä omista esimerkiksi yksiäkään farkkuja niin ei oo vielä ruvennut ahdistamaan omat kuteet :D

Mitä ootte muuten mieltä, onko jotenkin kornia/ällöä/outoa ostaa tulevalle isälle isänpäivälahjaa? Itellä oli mielessä vaikka jotkut isi-boxerit :D

Mä ostin miehelle Isäksi ensi kertaa- ja Isä hoitaa-kirjat. Päätin että nyt nautitaan täysillä!! Viikkoja on jo 15 kasassa sunnuntaina ja mä uskon vahvasti et meille vauva syntyy ni miks sit himmailemaan... Me kerettiin kuitenkin yrittään 2v ja yksi alkuraskauden km koettiin, ennen ku tärppäs ni me eletään nyt tää raskaus täysillä!! :)
Himmaan nyt alkuun siinä etten osta vauvatavaroita..
Et mun mielestä isi-boxerit kuulostaa hyvälle!! :) :)

mua päivä päivältä alkaa mielipide kääntymään äp:n puolelle, aluksi olin aivan varma ettei oteta kun on siistinä pysyneet makkarit ja peitot yms.. mt kun se hypistely on niiiin ihanaa :hilarious: muutama vaatekappale on tosiaan vaatteita edellisiltä lapsilta jäljellä mutta ison osan olen antanut eteenpäin. Yritän malttaa odottaa sukupuolen selviämistä ennen ku alan ostelee (lähinnä kirpparilta, mies saattaa höynäyttää uutta ostamaan) lisää vaatetta.:shy:

On kyllä niin valtavat väsymyskivut alkuillasta aina et huh huh mitenhän mä selviän loppuun asti töissä:dead:

Heh, moneen vuoteen en oo kiiviä syöny, mutta nyt on viikossa menny varmaan parikymmentä :D

EDIT. Tässä oli röyhkeää facebook-ryhmän mainostusta.

Muokattu viimeksi:
"Heippa toukokuiset odottajat!

Varmuuden vuoksi vielä muistutuksena, että linkkaukset Facebook-ryhmiin ja kaikki facebook-ryhmiin liittyvä mainostaminen foorumilla on kiellettyä. Sama sääntö koskee myös WhatsApp-ryhmiä tms. sovelluksia ja sivustoja. Sääntöjen rikkomisesta seuraa varoitus ja toistuvista rikkomisista käyttäjätili voidaan sulkea. :pompus:

Kiellettyä on siis:
  • linkata Facebook, WhatsApp, tms -ryhmiä foorumikeskusteluihin
  • mainostaa Facebook, WhatsApp, tms -ryhmiä foorumikeskusteluissa tai omassa profiilissaan
  • 'huhuilla' tietoa facebook, WhatsApp, tms -ryhmistä (esim. "jos joku tietää hyvän fb-ryhmän niin laittakaa yksityisviesti")
  • Facebook, tms -ryhmiin kutsuminen yksityisviestein - tämäkin luetaan mainostamiseksi.
Facebook-mainoskielto ei koske kuitenkaan yritysten tai yhdistysten informaatiosivuja, eikä kirppissivuja (silloin, kun kyseessä on ei-kaupallinen tarkoitus).

Foorumiltamme löytyy Laskettu aika -ryhmille omat salaiset ryhmät, joissa voi keskustella ilman, että ryhmään kuulumattomat pääsevät lukemaan keskusteluja. Pian toukokuisillekin avataan oma salainen ryhmä! Lue lisää salaisista ryhmistä:Salaiset ryhmät - kootut ohjeet."

laitan tän nyt kopioituna tänne :)

Mäkään en muista millon olisin kiiviä viimeks syöny mut jotenkin 10vkon jälkeen on maistunut ihan mielettömästi :p

Takaisin