Voi ei miten ihana resepti! Alkuperäistä juttua koitin tihrustella ja hihitellä, mutta ehkä ihan näppärää, että siinä on tuo nykykielennöskin :) En mä ainaskaan ois tiennyt, että paljonko se "normaalilämpö" siellä uunissa on. Mutta yks juttu; miksei nykyohjeeseen tuu kermaa? Ja mitä ihmettä on ennenmuinoin tehty, jos voi on pesty? :O
Hennasille vielä, että totta juu, tuota em. merkkiähän tosiaan stockalta oon joskus ostanut. Meillä ei oo noita liikkeitä silmiin osunut muissa kauppakeskuksissa, ja kuiteskin viikoittain käyn useammassakin eri kauppiksessa. Mutta kampissa on, sen tiiän. Ja tuli mieleen, että mun kaverinkaverihan kai itseasiassa tekee jotain hommia niiden maahantuojallakin, voisin kysästä, jos niillä ois jotain jäämävarastoa! :)
Niin ja armahin Maarinen, mä en suinkaan oo ylläpidolle vinkannut mitään! Ja toi niiden kilpailu ei kyllä meitä vanhemman pään kirjoittajia mitenkään erikseen suosi... se laskee vissiin viimeisten 14vrk:n aikana kirjoitetut tekstit ja siinä se. Eli eipä oo hyötyjä, vaikka ois tässä kolmatta vuotta kuinka kirjotellut! Mutta nyt sitten sinne vinkkasin kilpailukutsun alle, että seuraavaksihan me vaatimattomat ansaittais vähän huomiota ;)
Mutta voitoista tuli mieleen, että mäpäs voitin eilen jotain! Allu Aarikan söpönöpö räpyläpaidan yhessä lastenjuttujen nettisivuston arvonnassa, jee!
Venlan unimaailma, huisia! Siis ihan mieletöntä, että nyt teillä on takuuvarma todiste siitä, että nää lapsoset ihan oikeesti tosissaan jotain kunnollisia unia näkee, niistä herää ja vielä herättyään muistaa! Ja papupadan sanavarasto se siellä tosiaan on aivan mieletön! Niin hassua päästä muutenkin näkemään näitä samanikäisiä (kuukauden heitolla) ja tajuta, kuinka kaikilla on aivan omat taitonsa! Erityisesti nää sujuvasanaiseen kommunikaatioon kykenevät nappulat jaksaa hämmentää mua, hienoa! Mutta tulee se tolla meidänkin apinalla se 2v hiljaksiin eteen, sen ikäisenähän tää rakkaan lapsemme äiskä itse on alkanut puhua pälpättää lauseita, vaikka alkuunsa jo mua on juoksutettu Lastenklinikalla ties missä tutkimuksessa, että mikä on, kun en sanaista arkkuani avaa. Vaan hah, siitäpä saivat vanhempani, sen koomin en oo hiljaa osannut ollakaan! ;)