Purri: Creme Prülee ostettu[;)]. Juon vettä koko ajan, aina kun meen hanan ohitse, yölläkin joka imetyksen yhteydessä juon reilun 2dl vettä, yhteensä n. puoli litraa yön aikana+ päivällä muutaman lasin mehua ja piimää lisäksi. Kello 14 mennessä oon juonut aamupalalla 3dl laimeeta mehua, 2dl piimää, 0,5l vettä vaunulenkin aikana, muutaman lasin hanan ohittaessani.. eli reilu 1,5l ja toiset juon illan aikana. En mäkään pystyisi kerralla juomaan, mutta pieninä annoksina tulee kyllä se 3l täyteen pitkin päivää ja mulla on kyllä koko ajan janokin.
Recto: kokeile olla vauvan kanssa ihokontaktissa/ muuten lähekkäin+ kaurapuuroo ja anna imeä ja vaihda tissiä ja vaihda tissiä ja vaihda tissiä aina, kun huuto alkaa ja niin kauan, että on tyytyväinen. Täällä ainakin toimii tuo kärsivällisyys ja parin päivän päästä taas maidontuotanto toimii. Ja oon huomannut, että tissit tyhjenee, jos oon liian väsynyt ja sitten oon levännyt ja sekin on auttanut maidon tuotantoon. Ja kerran on maito loppunut, silloin tulin tosin seuraavana päivänä kipeäksi ja maidontuotanto tasaantui, kun paranin muutamassa päivässä. Muuten vauvan tarpeen saan tyydytettyä toisinaan hyvin toisinaan huonosti[:D] imettämisen ihanuus..
PojanÄiti: en edes uskalla ajatella, että miltä tuntuisi viedä Mathilda hoitoon, edes sillain, että mentäisiin miehen kanssa leffaan. Ehkä vielä joskus raaskin luopua, mutta myöhemmin.. Ja kiitos FB-kutsusta[;)]
Jeps.. Meillä nukuttiin viime yönä 1,5-2h pätkissä[:@] Ilmeisesti tiheän imun kausi tulossa+ muuton jälkeen päivä ja yörytmi on vaihtanut paikkaa[:@][:@][:@] Tiedä sitten miten saa rytmin käännettyä, kun nyt oon koko ajan silmät ristissä.
Nyt syömään ennen kuin lapsonen herää!