Heippa,
Pitkästä aikaa sain itseni koneen ääreen kirjoittelemaan kuulumisia.
Oletteko te ja vauvat olleet terveinä? Meidän pikku mieheen iski pari viikkoa sitten kova flunssa ja jouduttiin menemään lääkäriin, kun toinen oli niin tukossa. Lekurista sitten lähettivät Jorvin päivystykseen. Parin päivän ravauksen jälkeen ottivat pikku-ukkelin ja minut sisälle sairaalaan. Oltiin siis toissa viikonloppuna pari yötä Jorvin infektiotautien osastolla (L3) seurannassa ja ukkelille tehtiin useaan otteeseen räkäimuja, kun toinen ei pystynyt kunnolla syömään. [:(]
Rankka kokemus, ja rankka alku meidän pienellä miehellä. Nyt kuitenkin tuntuu olevan parempi, ja pystytään kotona imemään räät keittosuolatippojen ja nenäfriidan avulla.
Muuten täällä menee kivasti. Pieni mies on itse rauhallisuus. En tiedä keneen on siinä tullut, kun me ollaan miehen kanssa kumpikin aika tempperamenttisia ja esikoinen on siiinä suhteessa tullut meihin. Ehkäpä näin on parempi, että perheessä on yksi hieman pitkäjänteisempi ja rauhallisempi tyyppi [:)] Sairaalassakin pikkumies itki ainoastaa noiden räkäimujen aikana, muuten olla öllötti. Kotona ollessa hän ei juurikaan itke, ei edes kun niistelen hänen nenäänsä tolla friidalla. [:)]
Ristiäisiä olen tässä suunnitellut. Kutsukortit sain eilen valmiiksi ja tänään olisi tarkoitus postittaa ne. Parhautta on se, että serkkuni tekee koulussa lopputyön aiheesta Ristiäiset (opiskelee suurtalouskokiksi) ja hän hoitaa kaikki tarjoilut paikalle! -Mieletön apu!!! Ja helpotus minulle. Mä voin vain keskittyä kattaukseen ja koristeluihin [;)]
Amanda85: HUI! Mä olisin ollut ihan kakat pöksyssä myös. Olen muutenkin tosi herkkä tollaisille. En mm. uskalla avata ovea tuntemattomille... -Tiedän, olen tosi vainoharhainen [:D]
Dalla: Mä olen ainakin huomannut, että meidän pikkumies viihtyy iltaisin parhaiten sylissä. Jotenkin haluan myös itse sylitellä häntä paljon enemmän kuin esikoista aikoinaan. Johtuu varmaan siitä, että itse olen asennoitunut siihen, että tämä on ainutkertaista kun hän on niin pieni. Kyllä ne meidän pikkuiset oppii liikkumaan vaikka vähän enemmän heitä sylitelläänkin, eiks je? [;)] Tosin jos ei viihdy ollenkaan missään muualla kuin sylissä, alkaahan sekin käydä voimille, kun ei itse voi irrota ollenkaan toisesta.
Taidan alkaa järjestelee paikkoja ja kohtahan sitä voisi käydä ulkonakin. Täällä Espoossa on tosi kaunis ilma. Ehkäpä sitä voisi laittaa vuodevaatteet ulos tuulettumaan...
Hyvää viikonloppua kaikille mammoille ja pienille tuhisioille!