Tervehdys pitkästä aikaa!
Olen käynyt täällä kyllä lueskelemassa lähes päivittäin, mutta työhässäkkä on niin vienyt ajatukset, etten ole sitten "vaivautunut" kirjoittelemaan. Oon vaan tyytyväisenä kaatunut sänkyyn iltaisin, että jes, yksi päivä lähempänä äitiyslomaa[:)][:)][:)]
Ja kiire onkin hermoilijan paras kaveri! Nyt heti, kun on vähän enemmän aikaa, niin hermoilen. No joo, pari viikkoa sitten huolena oli pieni maha. Viime viikolla maha paisui silmissä ja nyt huolettaa rauhallinen sikiö. Kyllä se liikkuu, mutta ei kovin paljon tai voimallisesti. Ja kun kaikki muut raportoivat koko ajan kahta plussaa ja meidän pikku laiskiainen saa vaan yhtä (siis niinä harvana ertana, kun täällä PK-seudulla neuvolaan on päässyt), niin huolettaa. Onko KELLÄÄN muulla rauhallista vatsa-asukasta??? Yöllä usein jos herään, niin huomaan sikiön liikkuvan. Mutta ylävatsaan ja kylkiin se ei juurikaan muksi. Voivoivoi...
Sori tuo vuodatus[8|]. Täällä on keskusteltu mm. levottomista jaloista. Mulla siihen auttaa sellainen, että menee sohvalle pötköttämään ja komentaa miehen hieromaan pohkeita[;)]. Tai sitten ihan vaan venyttely.
Olipas muuten makoisaa, kun lauantaina pitkästä aikaa sain raahauduttua kuntsille ja vielä vesijuoksemaan sen jälkeen. Kyllä maistui unet puhtaissa lakanoissa!
Jos pirpana ei liiku huomenna kunnolla, niin soittelen äitiyspolille[&o]. Tää on niin vaikeeta, kun ei ole mitään vertailukohtaa...
Onko kaikki jo muuten hommanneet vaunut / päättäneet, mitkä vaunut hommaavat?
Voikaa hyvin!