[:)] HUOMENTA KAIKILLE [:)]
ADALMIS: [:(] Pahoittelut kanin poismenosta!!!!
Minun rakas kani kuoli juuri keväällä.Ikää oli kyllä jo huimat 10-vuotta [:)]
Meillä on puutarhan vieressä meidän eläinten hautausmaa,jonne ikäväkyllä on jo jouduttu monet rakkaat lemmikit hautaamaan [:(]
Lemmikin kuolema on aina ikävä ja surullinen asia [:(].Mutta eihän tänne maanpäälle kukaan täällä jää.
Voimia sinulle [:)]
TÄHTIYS: Voi ei [:(]..Todella surullisia uutisia siellä [:(]
Pidän kaikki varpaat ja sormet pystyssä,että isäsi saisi hyviä uutisia!!!!!!!!!
Olen todella pahoillani tuosta tilanteesta!
Minun oma isäni on kuollut pitkälle levinneeseen syöpään,kun olin nuori aikuinen.
Hän oli nuorehko ja hyväkuntoinen työmies,kun käsi kipeytyi yhtäkkiä.Työpaikkalääkäri ei tutkittunat kättä,vaan ainoastaan määräsi fysioo.Isä jatkoi töissä kivusta huolimatta.Kunnes myöhemmässä vaiheessa yleiskunto romahti ja tuli korkea kuume.Siitä suorilta jaloilta suoraan sairaalaan,jossa tehtiin kaikki tutkimukset.Diagnoosina luusyöpä,joka oli lähettänyt etäispesäkkeitä aivoihin,maksaan ja keuhkoihin [:(].Isäni eli vajaa 2kk tämän diagnoosin jälkeen [&:]
Mutta toivottavasti teidän isä saa niitä hyviä uutisia [:)][:)][:)].
Niin sitä teille kaikille toivon!!!!!
NUU: Ja sielläkin äiti on sairaalassa [:(]
Toivottavasti sinun äidilläsi ei ole mitään vakavaa!!!
Onneksi huimauksen syyksi löytyy myös paljon näitä EI-vakavia asioita [:)]
Minun anoppini leikattiin juuri pari viikkoa sitten sydämen rytmihäiriöiden takia.Hänellä oli päivittäin kovaa huimausta,että pyörtykin kotosalla.Aivot kuvattiin ja ne olivat normaalit.Mutta sydämessä oli paha rytmihäiriö.Nyt hänellä on sitten tahdistin sydämessä.
(.) No,ei tännekään mitään kauheen hyvää kuulu [&:].
Meidän Poitsulla todettiin maanantaina keuhkokuume sekä poskiontelon tulehdus.
Onneksi hän on jo iso poika,että pärjää jo hyvin [:)].
Ainoa kakka juttu hänellä oli,kun hänellä on tuo verenvuotosairaus ( todettu 2-vuotiaana ).Niin hänellä on tämän taudin yhteydessä tullut runsaasti nenäverenvuotoa päivittäin.Mutta verikokeet otettiin varmuuden vuoksi,josita näkee,onko niihin tullut mitään poikkeavuuksia.
Meidän Kuopuksella ( 1v6kk ) on silmätulehdus.Mutta sehän nyt ei mitään vakavaa ole.
Mutta kokoajan täällä joku sairastaa.Itse juuri olen paranemassa tuosta pohjeviasta.No,ei sekään onneksi ollut mitään vakavaa [;)]
Mutta näin kun on raskaana,niin kaikki "pienemmätkin" vaivat ärsyttävät enemmän ja enemmän [;)]
Vauva voi hyvin [:)]..Melska ja metelöi kyllä päivittäin hienosti [:)]
IHANAA VOINTIA MEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 25+1