dreamer88: osuit niin naulankantaan!!! Mietin samaa asiaa tässä tänään. On se vaan niin outoa miten tämä maa on täynnä itsekkäitä, töykeitä ja vihaisia ihmisiä. Esimerkkitilanne: kävelen rappusia alas, tulen ovelle, avaan oven vetämällä astuakseni ulos. Mitä tapahtuu? Huom, kyseessä on lasiovi, joten toiselta puolelta näkee selkeästi että olen tulossa. No, arvatkaa? No päälle (kirjaimellisesti) ryntää ukko. Siis hän suoraan kävelee mua päin!! Eikä sano mitään! Hölmistyneenä kerään uudestaan tasapainoani ja yritän uudestaan ovesta ulos. Pidän siis edelleen tätä ovea auki, ja toisella puolella jotkut odottelevat hissiä (joka on siis tämän oviaukon vieressä). Ne vaan seisoo siinä ja tuijottaa minua. Sitten tulee lisää porukkaa ovensuusta läpi. Siis eivät jää odottamaan että minä pääsisin sieltä ulos, vaan olettavat että olen joku vapaaehtoistyöntekijä joka sikana diggaa seistä siinä pitämässä ovea auki heille. Ja nää tyypit olivat nuorempia, vetreämpiä, jotain vanhempia (mutta ei todellakaan ikäloppuja). Ja sanoiko joku mitään? EI!!!Ei halaistua sanaakaan! Prkl!
Rupesin katsomaan ympärilleni: kukaan ei hymyile, kaikki näyttää siltä että voi kökkö että tuli taas herättyä. Miksi ihmeessä ihmiset on niin vihaisia? Jatkan matkaa kauppakeskuksessa. Nainen ajaa päälle lastenvaunuilla. Käännyn hieman harmistuneena, nainen katsoo mua kun halpaa makkaraa. Ai anteeksi, minunhan olisi pitänyt käytää selässä olevia silmiä ja pomppia pois alta.
Tulen ahtaaseen paikkaan, kaksi miestä seisoo ja tutkii kaupan hyllyjä. "Anteeksi".... "anteeksi"... *hölmö ilme kääntyy mua päin*... "niin anteeksi, mutta en pääse teidän ohi, kun nyt on vähän tätä extraa" taputtaen vatsaa... Hölmistynyt ilme muuttuu... vihaiseksi!! Mitä hel...???
Voi luoja! Mistä näitä kärttyisiä, ikäviä, elämään kyllästyneitä happanaamoja oikein tulee?? Ja eikö KENELLEKÄÄN enää opeteta kätöstapoja, vai onko niin että kun on yltänyt tiettyyn ikään (40+??) niin ei tarvitse enää olla kohtelias???
Sorry - avautuminen taas [:D]