Marraskuun muminat

Toivotaan parasta, Jenna88! Ootte kuitenkin kaikista riskialtteimman ajan selvinnyt. :shy:

Mymmelintyttö, täällä (14+3) otettu myös mammafarkut käyttöön. Töissä on käytössä omay työvaatteet ja muuten viihdyn kyllä paljon collareissa, mutta kai sitä joskus pitää pukeutua muuhunkin. :grin
 
hahaa, joo. Olen ollut kohta kaksi kuukautta kotona opintovapaalla, niin ne fiilikset, kun pistän kulmakynää ja ripsaria: BOOM! Missä tää QUEEN on ollut?
9850186595dc7894bd960441e858b74f.png
 
Tietääkö muut vielä vauvan sukupuolta? Tai onko annettu mitään veikkausta ultrassa? Huomenna ollaan menossa yksityiselle, silloin 16+4, saa nähdä mitä näkyy vai näkyykö:)
 
Moikka! Uutena liityn keskusteluun..
Kolmatta odotellaan ja viime perjantaina kävin nt -ultrassa, kaikki vaikutti olevan ok. Viikkoja nyt 13+5, ultran mukaan tänään 14vkoa..

Kaakkuri en tiennytkään että näin varhaisessa vaiheessa voi jo sukupuoli selvitä :wideyed: ..vaikka eipä sillä, mun ultraaja on jo niin rutinoitunut ettei siinä paljoa ehtinyt kysellä. Tai no, ei me aiemmistakaan haluttu etukäteen sukupuolta selvittää, niin tuskin tästäkään :bored:

Miten teillä kävi Babynro1 - selvisikö vauvan sukupuoli? :happy:

Mun ja miehen lisäksi tästä tietää vasta neljä ihmistä - ei vielä edes meidän vanhemmat
Taitaa olla melkoinen yllätys heillä tiedossa jouluna :p
 
Moikka! Uutena liityn keskusteluun..
Kolmatta odotellaan ja viime perjantaina kävin nt -ultrassa, kaikki vaikutti olevan ok. Viikkoja nyt 13+5, ultran mukaan tänään 14vkoa..

Kaakkuri en tiennytkään että näin varhaisessa vaiheessa voi jo sukupuoli selvitä :wideyed: ..vaikka eipä sillä, mun ultraaja on jo niin rutinoitunut ettei siinä paljoa ehtinyt kysellä. Tai no, ei me aiemmistakaan haluttu etukäteen sukupuolta selvittää, niin tuskin tästäkään :bored:

Miten teillä kävi Babynro1 - selvisikö vauvan sukupuoli? :happy:

Mun ja miehen lisäksi tästä tietää vasta neljä ihmistä - ei vielä edes meidän vanhemmat
Taitaa olla melkoinen yllätys heillä tiedossa jouluna :p

Huomenna vasta mennään, kerron sit! Jännittäväää :):)
 
Kaakkuri en tiennytkään että näin varhaisessa vaiheessa voi jo sukupuoli selvitä :wideyed: ..vaikka eipä sillä, mun ultraaja on jo niin rutinoitunut ettei siinä paljoa ehtinyt kysellä. Tai no, ei me aiemmistakaan haluttu etukäteen sukupuolta selvittää, niin tuskin tästäkään :bored:

Joo ei ultralla voikaan selvitä vielä, en oo varma milloin aikaisintaan voi muutakin kuin arvailla. Me testautettiin vauvan kromosomit mun verestä (NIPT) ja tehtiin siis sekin ensimmäisenä mahdollisena päivänä. :grin Sukupuoli selvisi siinä samassa.
 
Tänään oltiin ultrassa viikolla 16+4 ja kätilö huomasi pippelin noin sekunnissa ruudulla ja oli tästä aivan varma :dummy: ihanaa! Ainut mikä jäi vähän mietityttään, kun hän huomasi että istukka on kohdunsuulla.... Onko tästä kokemuksia täällä? Pitääkö huolestua?
 
Tänään oltiin ultrassa viikolla 16+4 ja kätilö huomasi pippelin noin sekunnissa ruudulla ja oli tästä aivan varma :dummy: ihanaa! Ainut mikä jäi vähän mietityttään, kun hän huomasi että istukka on kohdunsuulla.... Onko tästä kokemuksia täällä? Pitääkö huolestua?
Kyllähän se kohtu vielä hurjasti kasvaa ja istukka liikkuu sitten samalla. Meillä ei nt-ultrassa alkanut edes sanomaan istukan paikkaa, koska se voi muuttua tosi paljon. Käsitin, että vasta rakenneultrassa sitä istukan paikkaa katsellaan ja vasta sitten sen asettumiseen voi alkaa "uskomaan".

Mikä ultra on noilla viikoilla, oliko se jo rakenneultra? Vai oliko teillä joku ylimääräinen omakustanteinen?
 
Kyllähän se kohtu vielä hurjasti kasvaa ja istukka liikkuu sitten samalla. Meillä ei nt-ultrassa alkanut edes sanomaan istukan paikkaa, koska se voi muuttua tosi paljon. Käsitin, että vasta rakenneultrassa sitä istukan paikkaa katsellaan ja vasta sitten sen asettumiseen voi alkaa "uskomaan".

Mikä ultra on noilla viikoilla, oliko se jo rakenneultra? Vai oliko teillä joku ylimääräinen omakustanteinen?

Okei, ehkä mä sitten uskallan luottaa että se siirtyis siitä. Käytiin joo Vantaan kaunis odotuksessa. Suosittelen!
 
Näin miekin oon käsittänyt, että älä vielä huoli Babynro1! :)

Kiitos sullekin kommentista! Tottakai oon nyt googlettanut kaikki kauhuskenaariot ennenaikaisesta syntymästä ja jopa keskenmenosta yms... Onko teillä tietoa pitääkö nyt ottaa jotenkin varovaisemmin kaiken suhteen?
 
Jos ei oo vuotoja tai mitään, niin tuskin kannattaa hätäillä. Teet ja liikut sen mukaan, mikä tuntuu hyvältä. Olisi ne varoitteleet ultran jälkeen, jos olisi jotain syytä muokata tapoja elää ja olla. Näin uskoisin. :shy:
 
Mähän en uskaltanut vaihtaa nimimerkkiä kun tällä nimimerkillä seurannut keskustelua jonkin aikaa jo, ja aina ajatellut että kohta mä kirjoitan..ja sit tänään heräsin siihen että kohta ei enää auta, en pääse mukaan mihinkään keskusteluihin :D

Meille siis tulossa toinen, viikkoja jo 16+4. Välillä tuntuu että kaipaan paljonkin sitä vertaistukea ja sit välillä taas että no tässä tää menee ja onneksi on kavereita joille jutella.. Mut ei sekään aina niin helppoa sit ole. Siks tulinkin nyt tänne ja ehkä jossain vaiheessa uskallan vaihtaa nimimerkkini, taitaa se olla sen nelisen viikkoa olla jo olemassa.
 
Mähän en uskaltanut vaihtaa nimimerkkiä kun tällä nimimerkillä seurannut keskustelua jonkin aikaa jo, ja aina ajatellut että kohta mä kirjoitan..ja sit tänään heräsin siihen että kohta ei enää auta, en pääse mukaan mihinkään keskusteluihin :D

Meille siis tulossa toinen, viikkoja jo 16+4. Välillä tuntuu että kaipaan paljonkin sitä vertaistukea ja sit välillä taas että no tässä tää menee ja onneksi on kavereita joille jutella.. Mut ei sekään aina niin helppoa sit ole. Siks tulinkin nyt tänne ja ehkä jossain vaiheessa uskallan vaihtaa nimimerkkini, taitaa se olla sen nelisen viikkoa olla jo olemassa.
Vaihda ihmeessä, että pääset tuonne salaiselle puolelle juttelemaan. On vähän aktiivisempaa jo siellä tämä keskustelu. :)
 
Hei joko teillä vatsat pömpöttää? Muistelen, että esikoisesta mulla meni raskaus yli puolenvälin kun vasta alkoi vähäisesti näkyä o_O Toinen syntyi 1v8kk ikäerolla ni se vatsa tais pullahtaa jo varhaisilla viikoilla.. miten en muista :smiley-angry017
Jotenkin malttamattomana odotan näiden vähentyneiden oireiden jälkeen jotain konkreettista, sitä jotenkin liiaksi murehtii onko kaikki ok kun ei oo oikein oireita eikä mitään näkyvää muutosta :nailbiting:
 
Toinen raskaus ja maha vastaa varmaan 25+ viikkoja, kun nyt elellään 15+. Selkeä ero, toisaalta myös läskiä on mahan päällä enemmän... :rolleyes:
 
Takaisin
Top