Marraskuun muminat

Joo, selkeästi runsaampaa on keskustelu tuolla salaisella puolella. Nyt vaan 20 viestiä kehiin ja kuukauden vanha nick, niin pääset mukaan!

Mammapöksyt pitäisi minunkin kaivella esille, korkeavyötäröiset farkut ahdistaa kyllä ihan huolella! Ahdistaa kyllä tää jatkuva tuuli, tihkusade ja pimeyskin, harmittaa, kun ei esikoisellakaan ole haluja ulos lähteä enää päiväkodin jälkeen. Eikä kyllä minullakaan.
 
Ollaan Melliina aika samoissa menossa, mulla 11+2 tänään varhaisultran mukaan. Tänä iltana iski sitten oikein kunnon väsymys ja pahaolo työviikon jälkeen. Sohvan pohjalla mennyt ilta. Mammahousuja oon käyttäny jo useamman viikon, samoin sukkahousuja, tuntui että kaikki muut ahdistaa viimeistään iltapäivästä eteenpäin.
 
Onnea ja tervetuloa mukaan Kirsikkajäde! Oletpa jo pitkällä!
Miten raskaus on tähän mennessä mennyt?

Kiitos! Mukava päästä mukaan, mies onkin jo kyllästynyt mun höpötyksiin. :joyful:

Tämä, kuten aikaisemmatkin raskaudet, on ollut aika iisi. Toki huomaa, että ikä tekee osansa, esikoisen ja tämän välillä 17vuotta. :grin Alkuun oli jonkin verran etovaa oloa ja ällötystä, muttei onneksi suoranaista pahoinvointia. Nyt satunnaisia vihlaisuja kohdun kasvusta ja siinä ne sitten onkin.

Sokerirasituskokeessa tuli käytyä eilen ja kaikki tulokset kunnossa, ei radia. :happy::thumleft
 
Ymmärrän täysin tunteen sukkahousuista ja mammapökistä! Aamulla, jos vielä olo on ihan ok, niin lounaan aikoihin alkaa olla jo napin avaaminen paikoillaan. Mä oon tehny töitä kotoota käsin tässä ihan sieltä maaliskuun alusta lähtien ja täytyy kyllä olla onnellinen, kun useimpina päivinä aamulla riittää, että vetää verkkarit jalkaan.:) Ja siitä huolimatta, ettei missään oikein tuu käytyä, niin energiatasot on jokaisen työpäivän jälkeen kutakuinkin ilta sohvalla.

Muutoin, mieheni pitää mua täysin tärähtäneenä, mutta täällä pimeyden keskellä oon ajatellut kaivaa jouluvalot ja -koristeet esille. Samalla yritän myös suunnata ajatuksia pois kaikista raskauspeloista. Kaikkea sitä tulee kokeiltua itsensä huijaamiseen.:wink
 
Joo onneks itselläkin on nyt joka toinen viikko etätöitä kotona niin ei tarvi aina miettiä mitä laittaa päälle. Ja halutessaan makaa vaikka sohvalla kone kainalossa :wink
 
Rv 14 ja mammavaatteet otettu käyttöön. Nyt kehtaa hakee anopin varastosta edel edel raskaudesta jääneet mammavaatteet käyttöön kun uudesta tulokkaasta kerrottu :D
 
Me käytiin perjantaina myös nt-ultrassa ja kaikki hyvin :) Ihana oli nähdä liikkuvainen mini-ihmisen alku siellä ja kaikki alkoi tuntumaan enemmän todelliselta :love7
Nanana, voi kuinka ihanaa! Oliko kova vauhti päällä? :)
 
Paljon tsemppiä ultraan! Monet ovat tosiaan jo käyneet, mutta itse edessä on vasta ensi viikolla. Jännittää jo nyt!

Miten muilla tällä puolella, onko kenelläkään ultra vielä edessä?
 
Paljon tsemppiä ultraan! Monet ovat tosiaan jo käyneet, mutta itse edessä on vasta ensi viikolla. Jännittää jo nyt!

Miten muilla tällä puolella, onko kenelläkään ultra vielä edessä?
Mullakin eka ultra vasta ensi viikolla, ultrapäivänä oon jo viikoilla 12+6. Tosi kiva päästä sinne VIHDOIN ja saada jotain konkreettisempaa tietoa siitä, että on ihan oikeasti raskaana!
 
Miulla oli kaksi viikkoa sitten ja kaikki oli hyvin. Toinen vaan olisi köllötellyt kädet kasvoilla, selkä ultraajaan päin. :love7 Laskettu aika ei muuttunut (14.5.), vaikka vastasikin pikkusen isompaa.
 
Meillä oli tänään ultra! Meinasin odotustilassa purkaa jännittyneisyyttäni tänne, mutta sitten tajusin jännittäväni liikaa siihenkin hommaan. :D onneksi kaikki oli hyvin ja saatiin hirveä kasa kuvia kotiin ihasteltavaksi. Toinen aktiivisesti siellä kääntyili ja vääntyili, vilkutteli ja potki. Oli todella maagista katsottavaa.:Heartpink ja pääsi kyllä pieni huojennuksen itku, että tää nyt oikeesti vihdoin näyttää tapahtuvan.
 
Meillä oli tänään ultra! Meinasin odotustilassa purkaa jännittyneisyyttäni tänne, mutta sitten tajusin jännittäväni liikaa siihenkin hommaan. :D onneksi kaikki oli hyvin ja saatiin hirveä kasa kuvia kotiin ihasteltavaksi. Toinen aktiivisesti siellä kääntyili ja vääntyili, vilkutteli ja potki. Oli todella maagista katsottavaa.:Heartpink ja pääsi kyllä pieni huojennuksen itku, että tää nyt oikeesti vihdoin näyttää tapahtuvan.

Ihanaa :Heartred:Heartred ihan samoilla fiiliksillä itsekin olin. On se maagista! Sentään en itkuun purskahtanut, mut kyyneleet silmiin tulvahti kun vatsapeitteen läpi nähtiin että pikkunen liikkui menemään.
 
Ultra menu oikein hyvin ja kaikki olikin siellä masun sisällä niinkuin pitäisikin. Oli kyllä suuri helpotus! Nyt jännitän taas mikä sukupuoleksi tulee, koska on kolme poikaa ennestään. Nub teorioista oon lukenut ja tekisi mieli jopa maksaa nub experttien arvauksesta
 
Täällä menossa 12+2. Perjantaina käyty niskapoimu ultrassa, näytti kaiken olevan ok, jos ei kuulu 2 viikon mitään niin on varmasti ok. Vielä on ajoittain pahoinvointia ja väsymystä, onneks helpottanut paljon alun pahoinvoinnista.

Tämä raskaus on ensimmäinen kun edellinen oli kohdunulkoinen raskaus ja leikkauksella poisto. Jännittää/hermostuttaa että meneehän tällä kertaa kaikki hyvin.
 
Rv 16 ja raskausvaatteet otettu täällä käyttöön. Esikoinen tulossa. Töissä tosin oon käyttänyt pelkästään rentoja ja löysiä vaatteita heti alkuraskauden turvotuksista alkaen. Alkuun koska kaikki puristi ja ahdisti ja sitten ettei uteliaimmat vielä hoksaisi :cat: Tällä viikolla on toisen neuvolan aika. Jos kaikki on edelleen hyvin niin aion töissäkin viimein asiasta kertoa.
 
Takaisin
Top