Marraskuun muminat

No jos marraskuussa pääsisi vaikka sinne salaiselle puolelle, niin ois kiva! :wink

Ens viikon lopulla tulee vasta se 4 vkoa täyteen, joten kyllä tässä vielä odotella saa...
 
Siihen salaiseen puoleen ajattelinkin vähän myötävaikuttaa aloittamalla tämän ketjun. Aika hiljaiseksi on mennyt tämä puoli kuitenkin. Kyllä se kohta on kuukausi täynnä! Me sinnuu ootellaan. :)
 
Tuntuu et heti kun tultiin marraskuulle niin aamut ja illat lyheni tunnilla :wacky::hilarious: kyl kelpais valo. Noh, glögin voimalla ja kirkasvalolampulla eteenpäin. Mulla nuorempana ei pimeys haitannut yhtään, mutta voi pojat nyt on alkanut tuntumaan. Miten teil muilla?
 
Kyllä vaan! Jos ei muuten sitä tajua, niin keväällä sen huomaa siitä, miten horroksessa on koko talven kulkenut ja kuinka virkistyneeksi sitä tuntee itsensä välittömästi kun auringonvalo lisääntyy.
 
Mullakin tulee ens viikolla se 4 viikkoa täyteen ja vielä jokunen viesti täytyy kirjoitella. Kyllä se tämä pimeys vaikuttaa paljon, heti jos sattuu aurinko paistamaan niin paljon virkeämpi olo. Marraskuu alkoi koronatestillä, tuloksia tässä ootellessa, onneksi onnistuu etätyö.
 
Kiva! Meillä odotellaan testitulosta 3v esikoiselle. Oletan siis että on negatiivinen, mutta tarviin sen tiedon, että voin laittaa pojan päivähoitoon. Tyhjäniiskutusta, niin ei tosiaan tarvitsisi olla kotona.
 
Mä oon toistaiseksi välttynyt testiltä. Vähän kyl hurjilta ne näyttää, mut on sitä pahemmastakin hengissä selvitty.. :)
 
Onnea ja tervetuloa mukaan Kirsikkajäde! Oletpa jo pitkällä!
Miten raskaus on tähän mennessä mennyt?
 
Tällä viikolla on tuntunut että pystyy olemaan ehkä vähän pidempiä aikoja syömättä, ei ihan parin tunnin välein tarvi olla etsimässä ruokaa. Väsymys vaivaa edelleen. Vanhemmille kerrottiin uutinen viikonloppuna, ehkä sitten ens viikon ultran jälkeen muillekkin perheenjäsenille. Onneks on perjantai!
 
Minäkin vihdoin ja viimein kekkasin, mistä mahdollisesti löytää alkuodotuksen keskelle höpötysseuraa. Siispä uusi odottaja täältäkin liittyy mukaan! Ensi viikolla nt edessä ja koska päätä ei tarvitsekaan enää pöntössä roikottaa, niin vähän on herännyt huoli siihen, voiko kaikki olla hyvin.
 
Tervetuloa Melliina! Millä viikoilla olet? Kyllähän nämä oireet voivat laantua nopeastikin, kun istukka alkaa toimia ja ottaa työtä itsellensä. :) Toivotaan, että kyse on siitä. Onneksi ei tarvitse odotella kuin ensi viikkoon!
 
Kiitoksia!☺️ Täällä on menossa 11+3. Kyllä sitä koittaa ajatella, että kaikki olisi hyvin ja elimistö vain on päässyt siihen tilaan, että olo vähitellen helpottuu. Helpomminhan se on vain aina sanottu kuin tehty. Varsinkin, kun pieni (ensimmäinen) olisi niin kovin toivottu.
 
Ilmeisesti täällä yleisellä puolella kirjoittelu sujuu suhteellisen rauhakseltaan. Mutta, mitenkäs privapuolelle hetkeään odottavat ovat marraskuun tuoman synkkyyden kokeneet ja mikä on olo/vointi ollut muutoin? :) Itse kävin äsken ostamassa mammapökät, kun tulin siihen tulokseen, että se pienikin kireys, mikä nykyisissä housuissa oli, tuntui epämukavalta. Vaikka eipä tuo vatsa nyt vielä mitään suurta ”tadaa, tässä mä nyt olen” -tapahtumaa olekaan tehnyt...
 
Ilmeisesti täällä yleisellä puolella kirjoittelu sujuu suhteellisen rauhakseltaan. Mutta, mitenkäs privapuolelle hetkeään odottavat ovat marraskuun tuoman synkkyyden kokeneet ja mikä on olo/vointi ollut muutoin? :) Itse kävin äsken ostamassa mammapökät, kun tulin siihen tulokseen, että se pienikin kireys, mikä nykyisissä housuissa oli, tuntui epämukavalta. Vaikka eipä tuo vatsa nyt vielä mitään suurta ”tadaa, tässä mä nyt olen” -tapahtumaa olekaan tehnyt...

Täällä viikko 11 menossa, ja päällimmäinen tunne on pahoinvointi, ja silloin välillä kun se katoaa puoleksi päiväksi, niin huoli siitä mihin se katosi. :hilarious:

Ainakin pk-seudulla marraskuu on ollut kaunis ja raikas, ei lainkaan niin masentava kuin yleensä. Tai ehkä raskaus saa iloiseksi. :happy: Ihan hetkessä en osaa kuitenkaan elää kun parin viikon päästä oleva nt-ultra jännittää.

Kivaa kun tälläkin puolella on keskustelua, teitä odotellaan tuonne salaiselle puolelle! :happy:
 
Takaisin
Top