Mulla kuului uskokaa tai älkää 8+4 viime raskaudessa sydänäänet kotisopplerilla! Piti kyllä painaa tosi kovaa ja todella alhaalta kuunnella ihan sieltä häpyluun kohdalta. Tässä raskaudessa saan kaverilta lainaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saisin influenssarokotteen, mutten tiedä kannattaisiko se ottaa. Voiko olla haittaa jos jättää ottamatta? Tuun yleensä muutenkin harvoin kipeäksi.
Saisin influenssarokotteen, mutten tiedä kannattaisiko se ottaa. Voiko olla haittaa jos jättää ottamatta? Tuun yleensä muutenkin harvoin kipeäksi.
Me ollaan tyttären kans otettu kyllä influenssarokotteet koska en haluais sairastua siihen tautiin varsinkaan raskaana kun varmasti isompi riski se tauti sikiölle kuin rokote. Rokotehan suojaa vauvaa myös syntymän jälkeen. Tosin silloin influenssa kausi varmaan jo ohi. Meille syntyy myös vauvoja tuttavaperheisiin niin omalla rokotesuojalla suojaa myös näitä pieniä ettei tuo tautia heille mukanaan. Pienelle tuollainen voi olla tosi vaarallinen. Ennen raskautta ja lasten saantia en ottanut koskaan mutta nykyisin kyllä aion ottaa.
En ole koskaan aiemmin ottanut mutta nyt otin. Olen useasti flunssassa muutenkin ja nyt viimeksi jo oli tuskastuttavaa kun nenäsuihketta ja duactia ei saanutkaan ottaa tukkoisuuteen. Ilman raskautta en olisi ottanut rokotetta. Mutta en myöskään halua sitä että sairastan influenssan ja sen seurauksena sattuisikin jotain sikiölle. Neuvolassa kysyin asiasta ja terkkari sanoi että itse influenssa ei ole se vaarallinen vaan influenssan jälkeen herkästi tulevat jälkitaudit kuten keuhkokuume. Otin rokotteen tiistaina eikä minulle ole ainakaan vielä tullut mitään oireita sen ottamisesta.Saisin influenssarokotteen, mutten tiedä kannattaisiko se ottaa. Voiko olla haittaa jos jättää ottamatta? Tuun yleensä muutenkin harvoin kipeäksi.
Hei mitä merkkiä teidän kotidopplerit on? Mikä kannattaa ostaa siiskovasti itsellä tekis mieli ku viime raskaudessa oli kaverilta lainassa mut siit on jo 6v aikaa nii se on vissiin roskiin menny .