Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiva kun on muitakin iltatähti äitejä täällä=)Heipä hei kaikki!
Plussasin perjantaina ja nyt olisi viikot 4+5
Tämä raskaus tuli täysin yllätyksenä, koska ajattelin endometrioosin ja adenomyoosin vaikuttavan niin etten voi enää saada lapsia. Lisäksi yritystä edellisen mieheni kanssa saada lasta oli n. viisi vuotta joten toivo lapsesta oli jo kokonaan hiipunut pois.
Nyt eron jälkeen ja uuden miehen myötä sitten tulikin tällainen suunnittelematon yllätys. Kovin on epäuskoinen olo, mutta niin onnellinen!
Minulla on kaksi lasta, 9 ja 11 vuotiaat joten ikäeroa tulee tämän "iltatähden" kanssa melko reilusti, jos tämä raskaus kestää loppuun saakka.
Olisi ihana jakaa tätä kaikkea ihmetystä teidän kanssa. Tavallaan tekisi mieli jo kertoa tästä koko maailmalle, mutta koska mitä vain vielä voi tapahtua niin pitää jotenkin malttaa pitää suuta vielä kiinni.
Tosin vatsa on niin turvoksissa, että vaatteet puristaa ja paukkuu päällä! Onneksi talvi ja kerrospukeutuminen on huippu juttu
Täällä alkoi eilen taas tuhruvuoto ja hetki sitten verinen. Tämä taisi olla tässä
Nyt olisi 7+4 ja ultrassa näkyi syke 6+2. Jotenkin oma usko on jo hiipunut elokuisen keskenmenon takia no täytyy seurata tilannetta..Voi Nuppurainen millä viikoilla olet? Oletko käynyt jo ultrassa?
Toivotaan että olisi harmitonta!
Oisko nyt kuitenkin se aika, kun normaalisti alkaisi menkat?Nyt olisi 7+4 ja ultrassa näkyi syke 6+2. Jotenkin oma usko on jo hiipunut elokuisen keskenmenon takia no täytyy seurata tilannetta..
Voi ei...toivottavasti on vaan hetkellistä. =(Täällä alkoi eilen taas tuhruvuoto ja hetki sitten verinen. Tämä taisi olla tässä
Nii i, voihan se näinkin olla mutta itse on nyt jo niin luovuttanut tän suhteen. täytyy huomenna soitella vielä neuvolaan.Oisko nyt kuitenkin se aika, kun normaalisti alkaisi menkat?
Mulla oli toisessa raskaudessa vuotoa muistaakseni liki tuohon aikaan. Lääkärin kautta ultraan ja kaikki oli kuitenkin hyvin. Säikäytti kyllä, mutta kuulemma ihan yleistä...
Nuppurainen, miltä tänään vaikuttaa? Tsemppiä!
Auppa, voimia!
Mä otin influenssarokotteen pari viikkoo sitten neuvolassa, sen jälkeen tuli vähän kurkku kipeeks ja nyt viime viikon olin aivan järkyttävässä flunssassa, kuumeessa ja myös oksensin yhtenä päivänä kolme kertaa (en usko raskauspahoinvoinniksi). Liittyykö tuohon rokotteeseen vai ei, mutta oli ihan hirvee tauti. Ja vieläki nenä valuu vähän ja näin, ja yhdistettynä tähän raskausetomiseen ja voimattomuuteen, niin ei oo kovin hehkeä olo.
Terttuliini: voi ei mitkä viikot sulla on nyt menossa?