Marraskuun kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä otin myös influenssarokotteen. Otin myös viime raskaudessa ja lapsen syntymän jälkeen itselle ja lapselle. Oon kyllä sitä mieltä että se rokotteesta mahdollisesti nouseva kuume on pienempi paha kuin itse influenssa jälkitauteineen. Ja jos rokotteesta huolimatta sairastuu influenssaan niin se voi olla lievempi kuin ilman rokotetta. Mutta tietysti kukin tekee miten parhaaksi näkee.

Minäkin otin influenssatokotteen ja lapset myös. Itselle ei tullut siitä mitään. Lapset kyllä sattu sairastumaan rokotteen ottamisen jälkeen.

Mulle tuli nyt keskenmeno :( Sikiöpussi ja istukka tulivat vähän aikaa sitten pois. Toivon teille kaikille onnea raskauteen ja ihania vauvoja heinäkuussa <3

Mä oon esikoisen raskaudesta asti ottanut joka vuosi koko perheelle. En haluu influenssaa raskausaikana enkä halua sitä pienille vauvoille tai taaperoikäisillekään lapsille. Tavallisissa flunssissa on jo ihan riittävästi kestämistä :grin Niin ja mä haluun parhaani mukaan välttää antibioottikuureja itselleni tai lapsille, mitä sit jälkitauteihin herkästi sais.

Mulle tuli nyt keskenmeno :( Sikiöpussi ja istukka tulivat vähän aikaa sitten pois. Toivon teille kaikille onnea raskauteen ja ihania vauvoja heinäkuussa <3

Voi ei :( Tsemppiä <3

Voi ei! <33 paljon voimia ja lämpimiä ajatuksia teidän perheelle!

Mulle tuli nyt keskenmeno :sad001 Sikiöpussi ja istukka tulivat vähän aikaa sitten pois. Toivon teille kaikille onnea raskauteen ja ihania vauvoja heinäkuussa :Heartred
Voi ei auppa!! Voimia !! :Heartbigred

Mulle tuli nyt keskenmeno :sad001 Sikiöpussi ja istukka tulivat vähän aikaa sitten pois. Toivon teille kaikille onnea raskauteen ja ihania vauvoja heinäkuussa :Heartred

Auppa.. Ei oo sanoja.. Tosi paljon voimia sinulle <3

Voi ei! :sad001 Paljon voimia ja tosi harmi että kävi näin. :Heartred

Kiitos kaikille <3 olo on melko tyhjä. Tässä on viikon aikana tullut niin paljon itkettyä tätä etukäteen (vaikkei asia ollut varma), ettei enää itketä. Tuntuu vain tyhjältä.

Olen sanaton :Heartred tiedän itse mitä on pettyä kerta toisensa jälkeen (sen verran pitkä lapsettomuushoitohistoria on takana) vaikka en ole joutunut kokemaan vastaavaa. Otan osaa suruun:sad001 toivottavasti sulla on joku, jonka kanssa asiasta puhua.

En ole ikinä ottanut influenssarokotetta (mutta en myöskään ole kuulunut riskiryhmään paitsi raskaana ollessa). Sikainfluenssa-rokotteesta jäi itselle pieni kammo rokotuksia kohtaan, itse silloin ko rokotteen otin ja siihen asti olinkin hyvin rokotemyönteinen. Nyt kun näitä viestejä lukee niin harkitsen influenssarokotteen ottamista, mutta täytyy vielä itsekin tutkia asiaa "puolesta ja vastaan". Missään nimessä en halua vauvalle aiheuttaa mitään/riskeerata :happy:

Meille neuvolassa sanottiin että influenssarokote on yleisesti ottaen tosi hyvin siedetty että jos jotain tulee niin just kuumeen saattaa nostaa ja pistokohta kipeytyä. :)

Voi ei :sad001 Paljon tsemppiä :Heartred Keskenmenoa ei toivo kyllä edes pahimmalle viholliselle, niin kamalalta se tuntuu :sad001 Ota nyt aikaa itsellesi :Heartpink

Kiitos kaikille :Heartred olo on melko tyhjä. Tässä on viikon aikana tullut niin paljon itkettyä tätä etukäteen (vaikkei asia ollut varma), ettei enää itketä. Tuntuu vain tyhjältä.

Olen pahoillani, itselle oli pahinta juuri tuo tyhjyys. Sitä kun ei kukaan tunnu ymmärtävän. Tässä runo josta itse sain huhtikuisen km jälkeen lohtua.

Ei ole linnittomia aamuja eikä valottomia päiviä. On vai hetkiä, joissa suru pukee hitaasti hiljaisuuden ylleen ja kumartuu kesän päälle. Silti päivänä, jota et vielä tiedä, se nousee lentoon, mutta jättää ikkunan raolleen. Siitä mahtuvat muistot ja maailman isoin ikävä. - Hanna Lind-

Takaisin