Marraskuun keskustelut.

Voimia ja plussatuulia Munkkipossulle jatkoon!

Täällä uusi ilmoittautuu mukaan, olen jo muutaman viikon pyörinyt epäuskoisena vauvafootumeilla xD Viikkoja 7+0 ja ultrassa kävin viime ke, koska oli pientä verenvuotoa vällyjen heiluttelun jälkeen. Ultrassa kaikki hyvin joten uskaltaudun nyt tännekin, vaikka epäuskoinen olo on edelleen :D Kolmatta meillä siis yli 5 vuoden tauon jälkeen odotellaan. Onnea muillekin plussista!

Voi Possumunkki, paljon voimia! <3

Sitruunalilja, miten sun eka työpäivä meni? :) Hellittikö jännitys yhtään?

Voimia possumunkki ja tsemppiä jatkoon!

Kiinnostas kans kuulla liljan ekasta työpäivästä :)
Mulla huomenna taas pitkästä aikaa työvuoro, saa olla taas naama messingillä kun kukkaan ei tiijä :D

Mulla on ollu ihan uskomatonta sekoilua nyt viime päivät! Unohdin tänään sämpylät uuniin melkein tunniksi. Isänpäivärunoa kirjotellessani en saanut yhtään riimiä aikaiseksi, ja sit unohdin kokonaan, et miten kaunoa kirjotetaan. Koko kortti oli pelkkää korjausteippiä... Hirvee sähläys koko ajan, tänään pudotin hiusharjan kaks kertaa harjatessani hiuksia ja yhtäkkiä keskustelua selatessani heitin puhelimen pois kädestä ilman mitään syytä. Ah. Vielä ei oo pahoinvointia, mutta ilmeisesti oon vaan menettämässä kyvyn toimia niin kuin normaali ihminen :----D

siinä se tehokkuus ja into sitten nähtiin. Joo tuli tosiaan käytyä siellä salilla ja olis tuossa muutakin hommaa ollut, mutta julmettu päänsärky on nyt sitten vaivannut koko loppupäivän. Joten ihan meni makoiluksi, ajattelin että kärvistelen, etten ota särkylääkettä, mutta pakko oli luovuttaa, onneksi löytyi yksi panadol, koska kaikki muut mitä oli kotona on kiellettyjen listalla.

Juu ja tänään on muuten ollu aika yökkö olo muutenkin. Sanoin kyllä miehelle että kyllä tän kestää kun on hyvä syy. Se on kyllä niin huolissaan heti jos mulla on huono olo tai johku paikkaan sattuu. Ihana.

Kuulostaa erittäin tutulta Quenamama xD Ja nyt oon jo hyväksynyt sen tosiasian, että tämä aivopieruinen olitila säilyy raskauksien jälkeenkin... Täällä alkaa olla pahoinvointiakin vaihtelevasti. Vähän väliä täytyy syödä jotain töissäkin, ja kotona tyhjenis koko jääkaappi herkästi. En muista edellisissä raskauksissa olleen tällasta syötätystä!

Sitruunaliljalle tsemppiä töiden alkuun, tiedän tuon kun jännittää mennä uuteen paikkaan...

mä oon kans ihan höpsähtäny. :D tänään mammaryhmän pikkujouluissa sekoitin jatkuvasti oikeen ja vasemman, kun pelattiin yhtä lahjapeliä. :D
T. äiti- ja raskausaivot. :)

Voimia Possumunkille :Heartbigred

Mä olen taas tänään ollut huolissaan ja stressaantunut, kun välillä alavatsassa tuntuu kipeitäkin nippauksia. Mitään jatkuvaa kipua ei ollut, mutta huoli on silti kova. Koko ajan on vaan mielessä, onko kaikki hyvin vai onko taas kohdunulkoinen...

Viikko pitää vielä odottaa varhaisultraan.

Paljon voimia possumunkki!:Heartred Toivotaan heinäkerttu, ettei ole syytä huoleen. Hyvä, että ensiviikolla pääset ultraan, että saa mielenrauhan.

Takaisin