Murmeli, mulla kyllä on viime aikoina ollu vähän etova olo ja päätä särkeny. Alkanu nyt vasta sanotaanko rv 13 jälkeen. Ja sen verran huomannu että vaaleet höttöhiilarit vaan pahentaa oloo, harmi vaan että semmosta tekis mieli ihan hirveesti ja esim. kasvikset ja juurekset ei uppois millään. Siis niitä on suorastaan vaikea syödä kun ällöttää pistää niitä suuhun. Patonki sitä vastoin...
Tänää siis soitin neuvolaan ja sain tarkat tulokset. Paasto oli suonesta tasan 6, joka meni siis sen 0.7 yli. Tunnin arvo oli 7.6 ja kahen tunnin arvo 6.1 eli ne oli hyvät. Edellisessä raskaudessa mulla oli paasto suonesta 6.5 (tätä en oikein tajuu koska pikapaasto oli silloin 6.8, nyt se oli 5.5... voiko pikapaasto olla sitte korkeempi ku suonesta otettu?) ja tunnin arvo tasan 11 ja kahen tunnin arvo 9.1, että kyllä nää uusimmat näyttää ihan mukavilta :) En hetkeäkään uskonu että radilta säästyisin, oon oikein tyytyväinen että noi toiset arvot oli hyvät, eikä se paastokaan niin korkee ollu ku edelliseen vertaa. Uskon vahvasti että voin selviytyy ilman insuliinia kun saan itteni ruotuun jo näillä viikoilla. Viimeks se rasitus oli vasta rv 24 ja sokerit saatiin kuriin vasta jotain kuukausi ennen synnytystä. Ja silloin tosiaan meni reilusti inskaa, suunnilleen 70 ky per päivä, jaettuna aamuun ja iltaan.