Marraskuun höpötykset

Mä tilasin tuon samaisen doplerin itselle muksutallista ja se oli alennuksessa sillon ja hintaa tuli noin 40€. :) ja helpottava tekijä on kyllä ollu kun saa kuunnella niitä ääniä. :)

No mulle sillai aika sama et onko se 40 vai 60€ kun siitä kuitenkin saa moneks päiväks iloa ja mielenrauhaa. :) vaikka toki jos suomalaisia verkkokauppoja on kaks ja hintaero tuo ni sitten varmast tulis halvempi valittua :)

Ulkomailta en oo ikinä tilannut mitään, jännään jotenkin noit toimituaikoja ja et tuleek ne ikinä :D

Nii onko tosta puhelimeen tulevasta kokemusta että toimii?? Maksaako se sovellus jotn lisää ku se pitää ladata??

Itekki oon tykönnyt siitä tosi paljon. Ja kiva kun pystyy kaks kuuntelee yhtä aikaa ja sit toisaalta kun voi laittaa kännykkään ja seuraamaan ja tallentamaan sykkeen ääntä. :)

Tänään täytyy sit tilata. Rauhoittaa varmaan paljon sitä aikaa ar-oireiden ja potkujen välillä :)

Täällä oli jossain keskustelussa puhe siitä et neuvoloissa ei kovin paljon kerrallaan kuunnella kuumenemisen vuoksi ni onko nää koti-dopplerit samaa kastia kun ne ettei kauheen usein/pitkiä aikoja kannata kuunnella? Tuskin sitä nyt tuntitolkulla tulee kuunneltua :D

Toivottavast ens ma neuvolassa kuunneltais. Sillon kuitenkin jo 13+3 :)

Voih, Elaffy!! Kävin äsken kuuntelemassa nuo sun pikkuisen sydänäänet. IHANAT!!:Heartpink:Heartpink Tulis jo se oma doppleri kans....... Kun en oo tän pikkasen sydänmenpuksutusta päässy vielä kertaakaan kuulemaan, sykkeen näin vaan varhaisultrassa. :) Huisia aatella, että tuo ääni TODELLA ON oikean pienen ihmisalun sydämenääni, joka jumpsuttaa siellä tälläkin hetkellä...!!:Heartred

Jos ihan tarkkoja ollaan, dopplerilla ei kuule sydänääniä, vaan laite mittaa virtauksia ja muuttaa ne ääneksi. :)

Huomenna ois neuvola, saas nähdä koittaako vieläkään löytää ääniä. Vähän niin ja näin hankkisko kotiin vai ei.

Tyhmä kysymys: Teen päivätyötä ja kaikki neuvolat/ultrat/sokerirasitukset osuvat juurikin työajalle. Pitääkö esim. neuvolassa ja ultrassa käydä omalla ajalla vai miten se menee? Pomolle en ole puhunut vielä mitään, mutta nyt, kun mulle osuu kolmena viikkona peräkkäin käynnit, niin en kehtais enää keksiä valkosia valheita siitä, miks tulen aamulla pari tuntia myöhässä yms..

Huomenna olis np-ultra ja jos kaikki on hyvin, niin ajattelin pomolle kertoa.. Kyllä meinaa huominen jo jänskättää, olisipa kaikki tällä kertaa hyvin :):Heartred.

Valtaosassa työehtosopimuksia on niin, että raskaudenaikaiset tutkimukset ja lääkärikäynnit ym. katsotaan työajaksi. Menot pitää yrittää saada työajan ulkopuolelle, mut mikäli ei oo mahdollista niin työajalla käydään ja se on palkallista aikaa. Kato mitä sun oma tes sanoo :)

Kiitti KKoo :).

Kävin nopeasti kurkkaamassa YTN:n tes:iä ja sieltä ei osunut silmiin mitään tuohon liittyvää.. mutta luulen, että mun pitää käydä omalla ajalla, koska mulla kertyy saldoja ja on jonkinmoiset liukumavarat työajoissa.

E, jos kuulut oman alasi ammattiliittoon niin helpolla pääset kun kysäiset luottamusmieheltä asiasta. Osaa varmasti vastata asiaan suorilta ja säästyt itse pykälien plaraamiselta :)

Ei meilläkään tes:issä lue noista mitään, mut ultrassa kävin työajalla ni pomo sano vaan, että pyydä sieltä todistus ni saan palkan siltä ajalta.

Mun vähän tekis mieli ostaa kans doppleri kotiin, mutta toisaalta taas en halua. :D Vaikeeta..

Crysade:Minkä merkkinen sun dopleri on? Angel sound:jumper on mulla ja vasta nyt reilu viikon olen melkein joka kerta saanut kuulumaan tai näen sykkeen näytöllä. Mulla nyt rv 12+6 ja joudun välillä ettimällä ettiin sykkeitä, ja välillä sekottuu mun sykkeeseen.

Takaisin