Marraskuun höpötykset

Jänskättää, huomenna ultra. Tulee vain pitkä ja rakas päivä, mutta jos ultrassa on kaikki hyvin, se ehkä menee leijuen. Huomenna alkaa myös kolmastoista viikko. :)

Mulla on kans angel sounds sellanen vanhempi mis ei oo näyttöä ja eilenki vaan omaa sykettä joka paikassa vaikka kuinka yritin :/ hengailen just labrassa sokerirasituksessa. Väsyttää ja nälkä ei oo mut janottaa kauheesti! Ja oon mä pahempiakin juomia juonut kun toi litku :D

Crysade: Mulla kans samanlainen doppleri ja jotenkin tuntuu aika lelulta koko laite. Oon kyllä saanut vauvan sydänäänet kuuluviin mut tänäänkin ne kuului tosi vaimeasti. Et varmasti se on yksilöllistä :) Ja oon kans monta kertaa meinannut heittää koko laitteen jorpakkoon kun tuntuu et se on niin hankala :D

Täällä vähäisetkin oireet pikkuhiljaa häviämässä. Turvotusta iltasin on, mutta ei kuitenkaan joka ilta niin paljoa että kovasti asia häiritsis. Alkaa tuntua siltä että oonkohan keksiny koko raskauden kun ei mitään missään tunnu. Noh, ehkä toki parempi niin, ei se alituinen oksentaminen kuulosta yhtään kivalta vaihtoehdolta, mutta hyvin epätodellinen olo on välillä. Ja se pieni propleema että kun ei tunnu missään niin vähän tahtoo olla että ei niin taho pysyä mielessä mitä sitä ei pitäs suuhunsa lykätä. Lounaslistalla vuohenjuustoa ja maksaa sisältävät ruuat kuulostaa meinaan ihan ylivoimasesti parhaimmilta ja kaikki muut vaihtoehdot sitte tosi pliisuilta. Huoh, ja se sushi....tuntuu että missään ei mitään muuta nykyään ookkaan kun sushia ja sitä haluttas niiiiiiin paljon. Ehkä täytyy uskaltautua johonkin "hankalaksi asiakkaaksi" tenttaamaan että mitä kalaa ja minkälaisessa pakkauksessa ja koska tullutta on käytetty....

täälläkin välillä ihan oireeton olo.mutta kait se on tässä vaiheessa ihan normaalia.. :) rv 10 kävin ultrassa just sen takia takia ku oireet vähenivät, mutta hyvin sielllä kaikki oli pikkuisella.

Joo ImanMaria,meinasin vaan nukahtaa kokoajan sinne odotustilaan :D Freyja,mä ajattelin ensin et tilaisin paremman jonkun mut en viitti.. jos sillä sit kuulis vaikka myöhemmin! Nyt en ainakaan viikkoon aiko koko pahaseen masiinaan koskea kun aina menee hermo sen kanssa :D

Miten muuten onks muilla menkkakipuja? Eiks ne johdu vaan kohdun kasvusta? Mulla äskenki vihlo oikee kunnolla ja meni sit vaan ohi.

Meillä neuvolassa tänään sanoi, että noi synnytys ym valmennukset on huhti-, touko-, ja kesäkuulaisilla helmi-maaliskuussa. Sanou kyllä, että on täysin vapaaehtoisia, mutta me miehen kanssa tästä jo aikaisemmin ollaan puhuttu ja ollaan menossa. :)

Mä huomasin tänään myös, että kun olin pitkään syömättä niin tulikin vain nälkäinen olo, muttei etomista. Vapauttavaa, jos ei tarvis enää koko ajan mussuttaa jotain verensokerien takia! :) saa nähä onko vielä pysyvä olotila...

Varmaan kohta miljoonat kymmenykset kiloissa paukkuu , aina ku nään jotain ruokaa sitä rupee tekeen mieli ja on pakko saada syödä just sitä just sillo xD

Onko se synnytysvalmennus sama ku sairaalaan tutustuminen? Viimeks oli eri sairaala, eikä käyty tutustumassa ja sit ku h-hetki koitti, hortoiltiin siellä käytävillä tai siis lopulta mies juoksenteli paniikissa ettien oikeeta paikkaa ja mä jäin sinne jonkun käytävän varteen oottaa et se löytää sen, ku en pystyny tuskissani enää liikkua. Tällä kertaa kyllä todellakin käydään kattomassa se reitti, et osaa sit vaikka silmät kiinni :)

Ei ole, meillä ei edes ole mahdollisuutta päästä tutustumaan sairaalaan, ennen kuulemma ollut. Siellä kyllä kätilöt järjestää jonkun infotilaisuuden, mutta täällä noi valmennukset on neuvolan järjestämiä.

Mä kävin kyttäämässä helmikuisia ja MITÄ MAHOJA<3 MÄ EN KESTÄ! Olispa jo tammikuu ja rakenneultra ja kaikki hyvin<3<3

Vitsi huomen on np-ultra! Jee ihanaa! Mut esikoinen on ollut nyt kuumeessa 3 pvä (ei niin ihanaa). Ja nyt toivonkin et kuume loppuisi, koska muuten pakko viedä huomen lääkäriin ja saas nähdä jos niin käy meneekö ajat päällekkäin tai lähekkäin. Hitto tätä suppeaa tukiverkostoa :(

Mä haluisin kans et olis jo ultrat takana ja rakenneultra tulossa :) Tuntuu vaan et aika matelee, nt-ultraankin aikaa 1,5 viikkoa :D

Mä oon sortunut ja aloittanut vaunujen pohdinnan vaikka päätin etten tee mitään ennen nt-ultraa. Tuntuu vaan et on ihan liian paljon vaihtoehtoja et pää on sekaisin jo nyt :D

Äääh kyllä kostautu. Eilen koulutuksen jälkeen talsittu pitkin kauppoja ja juominen jäi vähemmälle. Vieläkin on kintut ja sormet turvoksissa. :sad001 Uuh, ikävää. Tänään täytyy sitten juua sankollinen vettä että saa taas nesteet kiertämään.

Takaisin