Aaaah, autuus (vaikka närästääkin!)!! Sain kauan kaipaamaani kiinalaista ruokaa (+ sorruin ostamaan Batteryn. Sitä on joskus vaan pakko saada, sallin sen itselleni myös raskausaikana, kun ei sitä tule juotua kuin max pari tölkkiä puolessa vuodessa.) Meillä on täällä ehkä Suomen paras chinese, ja se on ollut syksyn kiinni. Kyllä oli niiiiin hyvää!!! :) kohta lapset nukumaan ja sit lisää mielitekoja sileiks, Kinder Bueno odottaa kaapissa.
Ostin muuten minäkin dopplerin! Ihanaa, että isosisarukset pääsee kuulemaan vauvan sydämen puksutusta

joten postia odotellessa.
Mä hiffasin äsken aivan mahtavan asian. Kun mulla on 24/7 niin älyttömän tukala ja turvonnut olo, vaikka syön terveellisesti, juon vettä paljon eikä painokaan ole yhtään vielä noussut. Kokeilin laittaa esikoisen odotusaikana ostetun napakan masutuubin alavatsaa tukemaan. Kappas, olo helpottui tosi paljon!!!! :) En ollut uskaltanut edes ajatella moista, koska aiemmissa raskauksissa pienikin vaatteen puristavuus nostatti pahoinvoinnin. Joten nyt oon kulkenut alusta pitäen mukavissa ja löysissä vaatteissa. Mut näköjään pystyn masutuubia pitämään ja se helpottaa oloa. Toinen oloa helpottava juttu on etukenossa nojailu, niinkuin usein synnytyksessä supistuskipua helpotetaan.
Jospa mä tän masutuubin kanssa nyt kestän nää seuraavat pari viikkoa vielä. Toivoa sopii, että tämä helpottaa, kun toinen kolmannes pyörähtää käyntiin... (nyt vasta 9+3).