Hehah :D Repesin tolle lukki jutulle, meillä täällä aina hurrataan (itse kylläkin vain sen takia kun lapset on niin innoissaan) kun löydetään noin joka toinen päivä lukki jostain nurkasta.
Me ei olla puhuttu miehen kaa mitään siitä kuka jää, mutta itse kyllä meinaan jäädä kotiin koska haluan imettää, plus etäopiskelijana ei mulla mitään paikkaakaan olisikaan minne menisin :P Ja mies käy koulua luultavasti vielä kun muksu tupsahtaa kätilön syliin, niin toivon että meinaisi sen suorilta käydä loppuun. Eli meillä tilanne vähän sellanen että ei noi vapaat meihin juuri vaikuta. Mutta se kun ollaan sovittu vuosia sitten että lapset hoidetaan kotona vähintään 3v. asti, plusmiinus mummollahoidot, niin siitä sitten tiedä kun opinnot saadaan kumpikin osaltamme päätöksiin, että kuka sitten jää muksuja katsomaan. Itse haluaisin imetyksen jälkeen että saatais sumplittua jotenkin niin että vuoroteltais, uskon että ois paras vaihtoehto vanhempi-lapsi suhteiden puolesta semmonen, toteutus mahdollisuuksien todennäköisyys vaan hieman epäillyttää jos ei kohta puoliin vaikka lotossa voiteta.