Tarunen
Puuhakas puhuja
Heips, huvitti nuo iineksen ja säteen kirjoitukset, ihan ku oisin omia ajatuksiani lukenu. Itsekin pohdin, että mahtaa munkin elämä olla erikoista ku täällä koko ajan kökin katsomassa, että onko joku kirjoittanu jotain uutta tai saanu vauvan [:D] jotenkin vain mukava paikka tässä vaiheessa, kun täällä pyörii aiheet, jotka ei ärsytä suuresti [:D] Kun tässä vaiheessa tulee vähän vältettyä väkeä, jotka neuvoo ja on niiiin kaikkitietäväisiä. Ja sitten vielä siellä neuvolassa höpötetään koko ajan siitä kivusta ja kivun lievityksestä ja kuinka kauheaa synnytys on ja välilihan leikkauksesta ja viimeksi ne selitti vaikka kuinka kauan jostain imetystukiryhmästä ja siitä, kuinka imetys voi joskus olla NIIIIn vaikeaa.... No hyväähän ne varmaan siellä tarkoittaa, mutta onko pakko aina käydä läpi asiat juuri negatiiviselta kannalta???!!!?? Ihan ku vauvan syntymään ei kuulluisi tosi paljon kaikkea hienoa!!! Taidan seuraavaksi sanoa ihmisille suoraan, että juu kiitos riittää! Sää olis paljon paree aihe tosiaan valittaa, ku kaikki muu [:D]
Täällä podettu edelleen hirmuista yskää. Ajattelin käydä varmistaas huomenna, ettei tää vaan ole mikään angiina tai vastaava. Kylläpä tämän kanssa pärjää, kun vaan nyt menis nopeesti ohitte [:)]
Huomenna sitten alkaa taas viikko.... Joku siitä sanoikin, että on yli tylsää ku mies on töissä ja ei pääse liikkumaan.. No mulla on kyllä auto, mutta ois silti kivaa, ku tuo ois mun kanssa tääl vain [:D] Pitänee taas kehitellä itselleen tuhat ja yksi tekemistä, että viikko kuluu joutuisasti. Oisko ideoita?? Jotain uutta... Joulusiivotkin on jo tehty... Piparitaikina odottaa leipojaansa kaapissa, mutta en löydä kaulinta... Olempa siis syönyt sitä taikinana [:D]
Miimille ja Miimin miehelle jaksamia! Varmasti raskas paikka. Onneksi miehes ehti nähdä isänsä vielä kerran. Toivottavasti saatte asiat järjestymään hyvin.
Nyt tämä mamma painuu pehkuihin ja herää taas about kolmen aikaan kahkomaan [:D]
Täällä podettu edelleen hirmuista yskää. Ajattelin käydä varmistaas huomenna, ettei tää vaan ole mikään angiina tai vastaava. Kylläpä tämän kanssa pärjää, kun vaan nyt menis nopeesti ohitte [:)]
Huomenna sitten alkaa taas viikko.... Joku siitä sanoikin, että on yli tylsää ku mies on töissä ja ei pääse liikkumaan.. No mulla on kyllä auto, mutta ois silti kivaa, ku tuo ois mun kanssa tääl vain [:D] Pitänee taas kehitellä itselleen tuhat ja yksi tekemistä, että viikko kuluu joutuisasti. Oisko ideoita?? Jotain uutta... Joulusiivotkin on jo tehty... Piparitaikina odottaa leipojaansa kaapissa, mutta en löydä kaulinta... Olempa siis syönyt sitä taikinana [:D]
Miimille ja Miimin miehelle jaksamia! Varmasti raskas paikka. Onneksi miehes ehti nähdä isänsä vielä kerran. Toivottavasti saatte asiat järjestymään hyvin.
Nyt tämä mamma painuu pehkuihin ja herää taas about kolmen aikaan kahkomaan [:D]