MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mieki sain taas vaihteeks aikaiseksi! Laitoin pyykit ja tiskit pesuun, vein roskat ulos ja siivosin kaikki pöydät lauantaita varten! Pyyhin myös pölyt olkkarin hyllyistä ja tv-tasolta. Mulla on myös ollu jo vaikka kuinka pitkään tarkoitus istuttaa ruukkuruusu uuteen multaan kun se tuntui vaan kuivuvan! Siinä siis oli 4 vartta ja enää 2 on jäljellä kun kaksi kuivui ihan täysin.. En tiiä mitä teen väärin noiden ruusujen kanssa ku pidän kuitenkin huolen siitä että ei kuivu liikaa multa! Silti yleensä aina onnistun jotenkin tappamaan kaikki kukat..
Toi juoru on onneks helppo ja riehaantui ihan keskenään kun istutin ne multaan :D

Mä en saa taas tehtyä mitää. Kauhee kipu mahassa, selässä ja lonkissa :( seison pihassa ja katton kun lapset yrittää mennä pimeään metsään eikä kukaan uskalla :P

Mun vaatekaappi näyttää melkein samalta :D Tein inventaarioo ehkä kuukaus sitten ja kaks kestokassillista lähti kokonaan pois. Siihen päälle vielä semmoset kesä- ym. vaatteet, jotka siirsin varastoon odottamaan tulevia aikoja. Eipä tartte tällä hetkellä paljon pähkäillä, mitä päälleen laittaa. Kun ei ole vaihtoehtoja :grin

Jää aikaa muuhunkin kun asukokonaisuuden valintaan :P mulla lähti 3 Siwan kassia uffille. Kaappi olikin aiemmin vaan survottu täyteen ja en käyttänyt vaatteista lähes mitään. Ja oon nii lihonnu ettei monet enää mahtunutkaan. No se hyvä puoli tässä että saa shoppailla uusia jahka kevään mittaan ehkä sutjakoituu...

Mulla on sama kans.. Kaappi täynnä vaatteita joista käytän ehkä 5%.. Tarttis kyllä oikeasti ronskilla kädellä vaan karsia vaatteita pois!
Siis oon ehkä miljoona kertaa saarnannu miehelle tästä! Se siis jemmaa AIVAN KAIKEN, että "jos joskus vielä tarttee". Tässä jokunen viikko sitten päätin vähän järjestellä hänenkin kaappiaan. Taisin heittää n. 30kpl t-paitojakin pois. Suurin osa niin rikki, että hyvä kun päällä pysyi. Ja loput sitten sellaisia, joita en ole koko meidän yhdessäoloaikana hänen päällään nähnyt kertaakaan. Eihän mies tästä kovin innostunu, mutta kiikutti rievut sitten kuitenkin autotalliin räteiksi remonttihommiin. Ja jottei kaappi pääse liian tyhjäksi, on hän jo varmaan 10 uutta ostanut tilalle :D

Miehellä on niin paljon bändipaitoja ettei ne mahdu yhdelle isolle hyllylle. Hyvähän se on tukea artisteja, mutta mistähän sitä taikoisi vielä toisen hyllyn lisää noille kallisarvoisille aarteille :D

..mies oli kuulemma nähnyt äsken unta, että mulla meni lapsivedet :-o

Meillä on nyt kans ollu niin paljon puhetta lapsen syntymästä että mies oli nähny unta että vauva syntyi.

Aah! Mahtavaa mies osti mulle sims 4 pelattavaksi! Ja huomenna on baby showerit.. Sen jälkeen pikku hiljaa sais kaveri syntyä mun mielestä :)

^ hei mistä löyty sims? Steamista en oo löytäny, se on meillä kun lapsille sieltä oon ostanu pelejä.

Origin.com steamiin ei ole ilmeisesti edes tulossa! Ainakin eilen oli vielä - 65% eli normaalisti maksaa sen 60€mut nyt oli 20€! Toivottavasti tarjous on vielä voimassa..

Joo eipä mitään! Ite ihan sims fani ja aina niitä pelannut.. Aiemmin oli ollu joku tarjous kans mut siihen en kerenny tarttumaan ku sisko ilmoitti liian myöhään siitä! Nyt sit mietin että mahtaako olla Black Friday tarjouksena niin menin eilen kurkkaamaan ja siellähän se oli :D asennus meidän Linux koneella oli yhtä helvettiä mutta saatiin toimimaan! :D mies ihan osti mulle sen digital deluxe packin ;D

Mä en tästä Black fridaysta perusta. Ens viikolla on prismoissa ao-päivät (täälläpäin ainakin), niin niitä ootellessa. Saan sieltä pikkusen paremmat alennukset kun "tavan" asiakasomistajat, niin niitä kyllä kannattaa hyödyntää. Tulee sopivasti ne veronpalautuksetkin. Toki sillä varauksella tämä, että eihän sitä tiiä vaikka oltais synnyttämässä jo ens viikolla :D

Mä kans sillon kun sims tuli eka kerran markkinoille, jäin heti koukkuun. Taisin olla 13v ja veljen tietokone oli jatkuvasti varattuna :P

Nyt sain lapset kouluun ja aamuhässäkät ohi. Otti voimille ja lantio on kaikinpuolin niin liekeissä, että oon ansainnut 2 tunnin päikkärit, äkkiä peiton alle, herätys 11.00... :P

Mä kattelin yöllä valvoessa noita tarjouksia. Vielä ei tullut vastaan mitään, jota ois ehdottomasti tarvinnu. Hauska et yhtä aikaa älä osta mitään ja black friday :D

Joo ei mitään käryä miten vanha olin mut muistan että veli latas netistä jotain lisäosia sillon muinoin kun oli modeemilla netti! :grin
Meillä oli onneks sillon yhteisessä käytössä tietokone olkkarissa ja pelattiin kaikki kolme vanhempaa lasta vuorotellen :p sit joskus yläasteella sain oman koneen niin jostain syystä ei vaan tullu asennettua siihen sitä.. Ja sit olikin jo kohta läppärit sun muut vermeet niin tehokkaita että pelas jo sims 2:sta läppärillä :grin

Tänään on sit pelipäivä kunhan käyn ensi labrassa ja siivoan kotona.. Ruokakin on valmiina niin ei tarvii edes siitä huolehtia. :grin

Se niistä unista. Nää mun aamupäikkärit alkaa oikeesti muuttua demoni uniksi :D alkuviikosta kerroin heränneeni ensin "roaaar" ääneen ja sitte toisen kerran kolahdukseen. Nyt mä heräsin kissan maukumiseen! Joo ja meillä ei oo kissaa. Alkaa olla vähä karmivaa :P

Takaisin