MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siistit pienet vaatteet mäkin jätin mut kaikki kulahtaneet ja reikäset lähti.

Nukahdin uusiksi ja heräsin vielä kahdesti. Ensin kuulu urkujen soittoa ja toisella kerralla lapsen aivastus. Mä luulen että oon niin yliväsynyt et keho reagoi näin.

Samaa kanssa veikkaan Caarina. Itellä ainakin väsymys tekee hassuja.. :D välillä kyllä sitä ihan noin muutenkin näkee unta jostain ja sit on unen päästä valveen rajamailla ja ihmettelee että tapahtuiko se vai ei :D

Hyi hitto että ällöttää nyt jo ku oon matkalla verikokeille..

Muistaakseni vuoden -17 alussa muuttuu laki niin, että vaatteita ei saa enää heittää roskiin. Toivottavasti niille keksitään oikeesti hyviä jatkopaikkoja nimittäin uffin laatikot on varmaan täynnä ja spr hukkuu. Kun ihmiset joutuu jatkossa lumputkin pistää kiertoon eikä rodeen.

Muokattu viimeksi:
Ajattelin semmoset pienet aamupäiväunet nukkua. Laitoin herätyksen 10.30. Ensin 9.40 herään siihen, kun koira raapii ulko-ovea (joo, olin sille pikkusen äkäsenä, kun naarmii meidän vajaan vuoden vanhan oven!). No sit 10.30 oon ilmeisesti sammuttanu hälytyksen ja heräsin sitten tossa puol tuntia sitten.. Tulipa nukuttua, jaksaa ainakin iltaan asti nyt :grin

Piti lähteä kangaskauppaan, mut tuli niin huono ja etova olo, että on varmaan otettava tirsat.

Fuji mulle on jääny ihan älyttömän hyvä mieli siitä alkuraskauden labrakäynnistä. Sattui olla hoitajana sellainen herttainen keski-ikäinen nainen, joka myös oli äärettömän helläkätinen. Olisin voinut luovuttaa sitä verta enemmänkin, kun oli niin hyvä siinä istua ja ajatella mukavia, en ollenkaan tajunnut, että oli jo muutaman putelin sitä verta kerinnyt ottaa! En edes tiennyt, että sekin operaatio voi olla niin kivuton (yleensä pelkkä ajatuskin heikottaa..). Oli myös vähän hassua, kun tämä samainen nainen on meidän kaupan vakiasiakas, enkä siis etukäteen tiennyt hänen edes olevan siellä labrassa töissä :)

Joo siis yllätyin ku yhtäkkiä kuulin sen äänen ku veri oikein suhisee sinne putkeen! Olin vaan että mitä ihmettä joko se pisti mua! :D ja siis mua rupee yleensä aina huimaamaan kun verta otetaan.

Vanhoja vaatteita ottaa vastaan myös H&M, eikä ole väliä missä kunnossa ovat vaatteet. Keräykseen vietävistä vaatteista saa lahjakortin H&M:lle.

Tänää kävin jo aamusta hakemassa vipat joululahjat Black Friday tarjouksista. Itelle ostin Lumoava lumikki korvikset, joista olen haaveillut pitkään. Ajattelin, että en jaksa mennä enää ostoksille kun ihmiset täyttää kaupat saatuaan veronpalautukset.

Mä kävin tänään esikoisen kanssa verikokeissa. Eka kerta oli hänelle. Kyllä jännitti! Koitin kertoa hänelle matkalla vähä et mitä se täti sitte tekee. Säälitti niiiin paljo ko tyttö tuli syliin siihen tuoliin ja ite vaan miettii et raukka ei ymmärrä et mitä tuleman pitää.. no toinen vaan katto sitä tätiä ihan uteliaana ko pisti ja otti verta, ei hätkähtänykkään:grin ei olis halunnu kotiinkaa lähtä:grin vissiin ite tuppaa jännittämään enemmän ko tyttö....

Aamutorkku, mun vanhat vaatteet on jo nyt isoja :D Pitäis mennä kauppaan.. Noo.. Välipäivien alennusmyyntejä odotellessa :P

Osaako kukaan sanoa, onko jotain karenssia vauvan näkemisessä, kun tulee Japanista? Sisko on ihan harmissaan, ku hänen mielestä on kahden viikon karenssi (tieto pohjautuu hänen oletukseen).

Päästiin eilen yli syntymäpainon <3 Ja sit loppus maito :/ Nyt sit mennään 80% korvikkeilla ja 20% lypsetyllä, jos vaan saan lypsetty. Prkleen stressi pilas kaiken viime viikolla :(

Osaako kukaan sanoa, onko jotain karenssia vauvan näkemisessä, kun tulee Japanista? Sisko on ihan harmissaan, ku hänen mielestä on kahden viikon karenssi (tieto pohjautuu hänen oletukseen).

Päästiin eilen yli syntymäpainon <3 Ja sit loppus maito :/ Nyt sit mennään 80% korvikkeilla ja 20% lypsetyllä, jos vaan saan lypsetty. Prkleen stressi pilas kaiken viime viikolla :(

Meillä sanottiin neuvolassa vaan siitä että ekat kaksi viikkoa oman perheen kesken kotona.. Tosin enemmänkin suositus! Lähinnä kun perheenjäsenillä samassa taloudessa on sama bakteerikanta.. Kannattaa kysyä vaikka vielä neuvolasta? Ihan varmaan soittamalla saa tiedon :)

Ja yöimetystä kukkis! ei se sun maito mihinkään lopu, anna vauvan imeä niin paljon kun haluaa :) palkitsee kyllä vaivannäön ja ajanmenetyksen.

Takaisin