MARRASKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puolilta öin kuului POKS, ja siitä koko homma sitten lähti :) Yhdeltä lähdettiin ajaa Poriin ja Luvian tietyömaan kohdalla iski eka kivulias supistus. Oon vaan ilonen, ettei vedet ehtiny valuu sängylle, vaan hyppäsin äkkiä pois.
Veikkaan, et ehkä olis synnytys mennyt "paremmin", jos olisin ehtinyt varautuu olee ilman kipulääkitystä. Tuli jopa kätilölle yllätyksenä, et avauduin niin nopeasti.

Vähän alkaa itteäkin jännittää kun niin moni jo syntynyt :) samalla tavallaan toivon että oma vuoro koittaisi pian ja samalla kuitenkin toivon että poju kasvaisi vielä tuolla jonkin aikaa :) keskiviikkona taas nähdään onko kasvua tapahtunut ja miten paljon..

Tietty on näitä hetkiä jos oon saanu lapset hoitoon viikonloppuna tms. Ja oltais kahestaan niin toivon että hän keskittyis sillon minuun, mutta harvoimpa hän pystyy kun on tärkeämpää tekemistä.

Ootko koskaan kysyny, että miks hän sitten ylipäätään haluaa olla sun kanssa yhdessä, jopa niin paljon että uhkailee sua sun lähtemisen pelossa, jos ei kiinnosta viettää sun kanssa koskaan aikaa?

Ootko koskaan kysyny, että miks hän sitten ylipäätään haluaa olla sun kanssa yhdessä, jopa niin paljon että uhkailee sua sun lähtemisen pelossa, jos ei kiinnosta viettää sun kanssa koskaan aikaa?
Voi monesti olen. Kuulemma rakastaa minua eikä hänen tarvi eritellä mielestään muita syitä.

Kuis hän sitten omasta mielestään sitä ilmentää ja onko sun mielestä uhkailu yms. rakastamista? Ei asia mulle kuulu, eikä sen puolesta tarvii vastatakaan, mutta kannattaa varmaan välillä pohtia puolin ja toisin.

Heräsin tosiaan tänään aamusta 5 h nukkumisen jälkeen, itsetään, pirteänä, WTF? Aikani selailin facea ja tätä. Sit siivoilin kämppää ja laitoin pyykkiä pyörimään ja väsäsin uuniin jauhelihaperunalaatikon kun kaveri tuli sit päiväksi lapsineen ja vanhempineen meidän autotalliin tuunaamaan lapsille uutta sänkyä. Sit menikin aika niiden lasten kanssa leikkiessä. Ruoka oli sit helppo vaan nostaa pöytään välissä. Vieraiden lähdettyä pitikin sit melkein heti lähteä synnytysvalmennukseen - vajaan parin tunnin pikakatsaus aiheeseen. Ens sunnuntaina mennäänkin sit yksityisen järkkäämään koko päivän valmennukseen. Ja torstaina jos kävis tsekkaamassa TAYSsin tutustumiskäynnin. Valmennuksesta suoraan koiran kanssa lenkille ja sitten vielä kaupan kautta kotia. Sittenpä saikin melkein istua kymppiuutisten ääreen. Että sellainen päivä tänään.

Noniin. Aloitin tänään ompeluhommat ja sain aikaiseksi imetystyynypötkylän päällisen ja hoitoalustan päällisen. Keskiviikkona vois tehdä pinniksen reunapehmusteen ja kiikkutuolin pehmusteen. Meinas lähtee tahmeesti tuo ompelu-urakka kun en löytäny saksia mistään. Ainoastaan kynsisakset, hiussakset ja tylsät askartelusakset, kunnes muistin et auton perässä oli yhdet hyvät remontin jäljiltä. Kyl on turhauttavaa ku asunto imaisee sakset tuosta vaan :D

Oli muuten synnytysvalmennuksessa puhe, että alkaisivat käynnistelemään jos menee 41 +5, mutta voi piru, mä en ainakaan halua, että muksu syntyis milloinkaan välipäivinä, ellei nyt sitten itte päätä just silloin tulla. Että toivottavasti siinä tapauksessa saa hommaa venyttää mieluumin vuoden ekoille kuin vuoden vikoille päiville. Mulla tulee 41+ 5 29.12.

Onkohan siinä Aamutorkku semmoinen juttu että se ei saa mennä yli kahta viikkoa yli ja ne jättää siks ton parin päivän varoajan, jos ei heti rupee käynnistymään. Ajattele miten koko lapsen elämä muuttuu jos se on syntynyt 1.1 00:01 tai kahta minuuttia aiemmin. :D saako vuoden enemmän kehittymisaikaa vai pitääkö sinnitellä muiden perässä. ...no jokuhan se on aina luokkansa nuorin :)

Oli muuten synnytysvalmennuksessa puhe, että alkaisivat käynnistelemään jos menee 41 +5, mutta voi piru, mä en ainakaan halua, että muksu syntyis milloinkaan välipäivinä, ellei nyt sitten itte päätä just silloin tulla. Että toivottavasti siinä tapauksessa saa hommaa venyttää mieluumin vuoden ekoille kuin vuoden vikoille päiville. Mulla tulee 41+ 5 29.12.

Meillä sanottiin että sit käynnistellään esim aikaisemmin jos on pyhiä välissä tai viikonloppu.. Tosin en usko että on haittaa käynnistellä myös myöhemmin jos kaikki on muuten vielä ok.. Kaitpa siihen itse saa myös vaikuttaa?

Takaisin